Detailen van je auto, kennis nodig?

s-line

Forumguru
Ik gebruik Protech bandenzwart, daarna weer een droge doek er over zodat de ergste glans weer weg is en een mooie diepzwarte band over blijft! Zeker niet 1980, maar gewoon show'n' shine!;)
(Maar what the f... zit er nu voor een rare dop in de achterbumper van de 3 cabby??:banghead:)

Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
@Noord26:
Hier de Faab net ook gewassen, en met een oud stuk klei even wat rubber van de velgen gehaald: ik was wel heel kort langs een stoeprandje gereden, en had een zwarte rubber-veeg op de velgrand. Zometeen dak kleien, black hole en sealant, dan is dat stuk alvast weer klaar.
Waar woon jij? Bij ons zijn de stoepranden van steen, maar die rubberen zijn echt ideaal!!:deuk:

Cordoba

Forumguru
@s-line Ik rij regelmatig buiten mijn woonplaats.:tongue:

In mijn omgeving ligt een behoorlijk heftige bult op de rijbaan, net een paar meter voor een vluchtheuvel. Door niet normaal rechts te houden, maar voor de vluchtheuvel tegen de middenas van de weg te gaan rijden, en net voor de vluchtheuvel scherp naar rechts te sturen, kun je die #@%^$@-bult net misrijden, maar ik was een fractie te krap langs de vluchtheuvel gegaan, waardoor er blijkbaar wat rubber van mijn band op de velgrand terecht was gekomen. (ik snap zelf ook maar half hoe dat nou gegaan is)

Stakie75

Senior Member
Zeker, maar waarom dan een vr6 met turbo in een cabrio lepelen, als je op gas wil rijden? Zie het nut niet.

CDK

Forumguru
misschien dat er voorheen op gas gereden werd? er is later pas een 6 cilinder ingelepeld toch?

Kippie-style

Forumguru
Haha wat een drukte om de dop :D
Maar de auto was een 1.8 op gas.
Toen is er een vr6 in gelepeld en de auto gekeurd.
Toen kwam de vr6t om de hoek zetten, deze loopt dus op benzine.
Me broertje heeft wel een bumper ligt alleen nog in friesland ;)
Verder word interieur in bruin leer gezet dus er word aan uiterlijk gewerkt (:
En gasdop is wel lekker undercover :cool:

Bovenaan Onderaan