Mijn probleem is dat ik een Italiaanse import heb, wat heet probleem de Skoda Fabia 1.2 TDI Greenline is completer afgeleverd met 3 spaaks stuurwiel, extra verlichting voor de passagiers en in metalic uitgevoerd en dat alles bijna 4 duizend euro goedkoper als bij de regulaire Skoda dealers die kennelijk de knip en scheerprijzen van Pon hanteren
Gevolg is wel dat ik afhankelijk ben van fabrieksgarantie en coulance en daarvoor kan maar een ding gesteld worden mijn in ziens dat die door Pon slecht mondjesmaat en met heel veel stribbelingen uitgevoerd worden
In casu ben ik tevens afhankelijk van een bedrijf dat de import verzorgd heeft en ik vind niet dat die bij minimale marges de prijs moeten betalen voor het beleid van Skoda en of Pon
Juridisch gezien zal eerst in kaart gebracht worden bij welke auto's het probleem optrad en in welke mate, maar een rondje googlen lijkt erop te wijzen dat het probleem veel meer omvattend is en dat in ieder geval ook de Polos en Ibizza's getroffen worden en niet alleen in dieseluitvoering
Tevens zijn er berichten te vinden dat het niet alleen het hangen van de klep is maar de EGR kleppen zelfs intern koelvloeistof lekken
Nou kunnen we wel zo ene petitie starten maar vrees dat Pon daar compleet lak aan heeft
Er is een veel effectievere methode maar dan moeten we allemaal samen werken
Hoge google noteringen ontstaan door dwars en interne linking, door binnen sites onderling te gaan verwijzen naar posts met de bijbehorende tekst en URL's
Tevens door te verwijzen naar andere sites met weer op te nemen de externe URL's
Voor de rest neemt de effectiviteit toe door in het thuis land van VAG te opereren, in casu Duitsland
Voor de rest kunnen we afspraken maken welke keywords we opnemen
Voor de rest kiezen we alleen top level domeinen
We hebben samen de macht van de social media