Inderdaad de koeler die lekt maar voor zover ik die posts zag lijkt het erop dat de koeler zo lekt dat het na de eigenlijke klep komt, maar dat even terzake Overigens ontstaat door het retour leiden geen optimale(re) verbranding die zou er pas zijn bij uitsluitend schone lucht, er ontstaat zelfs geen hogere verbrandingstemperatuur maar een lagere welke als gevolg heeft lagere uitstoot stikstofoxide Het optimale ziet dus niet op de verbranding maar op de uitstoot van stikstofoxide
Het is niet het idee een site te maken met allemaal url van andere sites, essentieel is eigen content, daarmee bedoel ik niet dat het u zelf over komen is maar dat de
content uniek is Dat dus de inhoud niet elders voorkomt woordelijk, maar de inhoud als zodanig wel weer waarbij dan de gebruikte keywords essentieel zijn
Maar dat wordt weer gemixed met urls's van andere sites
Het repliceren/herhalen van bepaalde delen van de content, zorgt dat google hier een unieke hogere waarde aan toekent
Stel we nemen de volgende zin nl dat vag
VOLKSWAGEN SKODA SEAT ernstige problemen kent met de Egr klep en zeer hoge kosten aan onderhoud mede brengt dan laten we steeds dat stukje terug komen, we kunnen dat laten volgen met dat
Pon in onze ogen een onvoldoende coulance regeling kent De losse woorden in de zin zijn dus de keywords, die mixen we in ons eigen verhaal
Voorbeeld U schrijft over het onderwerp onderhoud van uw skoda en meld daarin dat u geconfronteerd werd met hoge kosten , in dat geval hebben we dus al 3 keywords Enkele zinnen later waarschuwt u dat u elders las over defecte EGR Kleppen, dan hebben we er dus al 5 Nu schrijft een heel hoop andere zaken en achterin uw betoog gaat u weer op die EGR klep verder, nu heeft u dus 5 het keyword en 2 maal de herhaling van een keyword
Hoe sneller u het aantal keywords gebruikt en herhaalt des te beter
Als u een onderwerp mag kiezen gebruikt u weer de slagzin of de keywords en bij voorkeur herhalen keywords in uw betoog
We kunnen deze informatie ook mixen in artikelen over ervaringen met Skoda en onderhoudskosten
Het doel is niet imago schade aan het merk toe te brengen, het is aan ons ook niet toe te rekenen dat eventuele imago schade ontstaat, dat heeft de VAG groep aan zich zelf te wijten door onvoldoende aandacht aan het probleem te besteden en ene passende oplossing te bieden door een coulance in het leven te roepen welke uitgaat van ene onrealistisch aantal kilometers in 3 jaar, de eis van dealer onderhouden en het maximaliseren van ene coulance regeling van 3 jaar waarbij reeds velen grote delen en\of zelfs geheel hebben moeten betalen van respectievelijk aan het herstel van meergenoemde defecte EGR kleppen bij VAG producten
Feit blijft wel dat het risico van eventuele imago schade de kans op een definitieve oplossing door VAG zoals ons die voorstaat meer kansen bied tot realisatie op korte termijn
Overigens als het aantal jaren opgevoerd zou worden en de eis van dealer onderhouden zou weg vallen dan kon het weleens zijn dat we allemaal een claim hebben en daar zal PON niet echt veel zin in hebben vandaar de pappen en nathouden software en de coulance zoals op tot heden
Overigens voor de insiders het onderstrepen en bold schrijven doe ik niet voor niks, ook daar hecht google waarde aan
Als de beheerders het goed vinden start ik een nieuw topic en zal ik de google demonstreren, dan gaan we er tegen aan
De doelstelling is een top 3 notering te krijgen, bij voorkeur uiteraard een top 1 waarbij iemand die ook maar iets intypt of vraagt over skoda in google direct die problemen met die EGR klep voor zijn neus krijgt