Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Wijnie

Actief lid
Vandaag was het dan eindelijk zover de Skoda is stukje gezakt met vering van eibach. Ben ik zeer tevreden met resultat:thumbsup:
DSC01027.JPG

Veryamaethon

Senior Member
Ik heb ook de Eibach gekozen specifiek vanwege de goede wegligging met een caravan.
Veel met de de caravan heb ik nog niet gereden, maar ook zonder aanhanger een super aanrader!!!

Na het lezen van alle twijfelachtige montages heb ik ook de veren onder mijn auto gecontroleerd. Met de hulp van @Antera gechecked met de juiste nummers. Ook bij mij was er een verkeerde set onder gekomen.
Na een zeer uitgebreide mail aan de dealer werd ik 2 dagen later gebeld. Ze hadden het uitgezocht en moesten toegeven dat inderdaad de verkeerde set gemonteerd was. Blijkbaar hadden ze wel de goede set besteld, maar de verkeerde geleverd gekregen en zonder te controleren op de auto gezet.
Omdat alleen van de vooras de aslast waarde niet overeenkomt komen daar nieuwe op.
Nieuwe veren zijn besteld en dinsdag komen ze onder de auto.

Donderdag a.s. ga ik de caravan op halen en zondag over een week gaan we weg.
Zal kijken hoe de combinatie er uitzien met belading. Leeg zag het er iig veelbelovend uit en het rijd prima.

EdK

Forumguru
En daar gaat weer een ollander op pad met de sleurhut met volledige huisraad achter zich aan.....

kaas check
aardappels check
hagelslag check
pindakaas check

:deuk::deuk::deuk: sorry komt door de warmte, word ik melig van...

Ed13

Ex-lid
Hallo Patrik1971 hierbij een rapport van mijn Octavia 3 Hatchback helaas op basis van O2 maar daar zitten maar minimale verschillen volgens dit forum te verwaarlozen misschien heb je hier iets aan Gr Ed

Bijlagen

• ImageUploadedByTapatalk1436081049.509526.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1436081049.509526.jpg
    218,2 KB · Weergaven: 39

XX_Alexander_XX

Actief lid
Wellicht al een keer voorbij gekomen maar kan het niet vinden vandaar de vraag. Hoe gaat een leasemaatschappij in het algemeen om met het achteraf verlagen met Eibach veren? (dus niet in de lease meegenomen)

Kun je problemen krijgen met de verzekering als je de auto verlaagt en een ongeluk krijgt?

Troebels

Actief lid
Waarom zou je het niet in de lease mee laten nemen dan? Kunnen ze er achteraf ook niet moeilijk over doen.

Ik zie hierboven allemaal maatvoeringen voorbij komen van Eibach setjes. Waarom is dit? Wordt dit zo vaak verkeerd gemonteerd door een dealer dan?

Bovenaan Onderaan