bv13579
Lid
Vandaag gebeld door dealer (Hegeman Nijmegen) dat mijn Skoda Combi 2.0 TDI over 1.5 week afgeleverd wordt. Auto was al voorzien van leer inbouw achteraf. Ik werd echter gebeld met het verhaal dat de bestelde eibach verlagingskit niet mogelijk was. Wellicht een tijdelijk iets, kon men nog niet zeggen. Zou voor alle auto's met xenon gelden. Die hebben namelijk in de bodemplaat sensoren om de hoogte instelling van de xenon lampen te corrigeren. Nu gebeurd het dus blijkbaar dat deze sensoren defect raken, wat veroorzaakt zou kunnen zijn door verlagingsveren. Correlatie was nog niet bewezen, maar in onderzoek. Dealer gaat LM nog contacteren hierover maar ik verwacht dus geen eibach kit geleverd te krijgen. Baal er wel van, vind de auto zonder veren optisch niet helemaal juist ogen. En hoe de auto eruit ziet vind ik wel belangrijk, had anders geen kit en 18 inch besteld. Bekend verhaal bij mensen hier? Valt er nog bezwaar aan te tekenen? LM contacteren dat dit op de offerte staat en dus een vereiste is?