Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Antera

Donateur
Afgelopen dagen heb ik geen contact met Rijnwoud gehad wel met andere dealers maar dat ging meer over de audi en vw

Troebels

Actief lid
Volgens de beste man van Rijnwoud hebben ze dat rond augustus gedaan?? De set zelf zal er nu zo langzamerhand onder zitten (of volgende week) aangezien nu het leer erin wordt gepropt.

Pendragon

Donateur
Ik kan alleen maar bevestigen wat @Joske zegt. Ik heb ook eibach en natuurlijk is het wat stugger. Heb ook nog 18", maar uitstekend te doen. Ik zou niks anders willen.

XX_Alexander_XX

Actief lid
Auto is net afgeleverd en tjonge jonge wat een gave bak is het! :thumbsup:

Hoe het rijd moet ik nog ondervinden maar de auto ziet er in ieder geval wel strak uit.
Straks maar even kijken welke set er is gemonteerd. De eibachdoos met de verwisselde originele veren ligt in de kofferbak. Wel netjes gedaan.

XX_Alexander_XX

Actief lid
Als het goed is heeft mijn auto de volgende aslasten.
1. 910
2. 940
Dit is van de 1.4 tsi ambition ipv de styl maar ik kon helaas de aslasten niet zien in het donker. Ik ga er even vanuit dat de aslasten van de ambition dezelfde is als de Style maar ik ga morgen voor de zekerheid nog een keer kijken.

Het nummer op de doos is: E10-79-010-02-22

Horen die bij de aslasten van mijn auto? (vanuitgaande dat dit 910- 940 is)

De auto is voor wat lager dan achter maar weet niet of dat normaal is.

Bijlagen

• unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    16 KB · Weergaven: 47

XX_Alexander_XX

Actief lid
err ik heb het nummer even gegoogled net nadat ik het bovenstaande bericht had getypt maar volgens mij zijn het veren voor een multi link as? Volgens mij zijn het de verkeerde veren?:nono:

Troebels

Actief lid
Hmmm als dat zo is, zou t heel balen zijn. Welke dealer is t (waar)?
Wel heel netjes dat ze de dood in de auto doen. Kun je ea tenminste nog controleren.

Als t goed is krijg ik de mijne as vrijdag. Ben benieuwd of ze bij ook netjes zijn (en wel de juiste gemonteerd hebben)

heusinkveldb

Forumguru
err ik heb het nummer even gegoogled net nadat ik het bovenstaande bericht had getypt maar volgens mij zijn het veren voor een multi link as? Volgens mij zijn het de verkeerde veren?:nono:
@Antera kan je wel uitsluitsel geven. Tot dan zou ik me nog geen zorgen maken. En toch voor de zekerheid even je sticker checken. Iedere mobiel heeft tegenwoordig toch een zaklamp functie

XX_Alexander_XX

Actief lid
Het nummer op de doos is: E10-79-010-02-22

mijn aslasten op de sticker van mijn auto zijn:
1. 910
2. 950

Wat ik gelezen heb na het nummer gezocht te hebben heb ik misschien de verkeerde veren? @Antera

XX_Alexander_XX

Actief lid
Na wat gegoogle bij Eibach kom ik tegen dat het setje E10-79-010-02-22 wat ik nu heb voor aslasten
1. 1070
2. 1075
bestemd is. Dat setje is voor de 1.8TSI, 1.6tdi , 2.0 tdi etc. met multi link.

Verder zoekend kom ik op E10-79-010-03-22 wat voor aslasten:
1. 985
2. 1030kg
is en specifiek voor de starre achteras bestemd is. Lijkt me dat ik dus E10-79-03-22 moet hebben?

klopt dit @Antera ?

Antera

Donateur
Je hebt de verkeerde veren idd. De set die je er nu onder hebt zitten is te zwaar voor de voorzijde en te kort voor de achterzijde. Het is en blijft moeilijk zie je wel weer

je moet de 03-22 hebben

sorry voor de late reactie

Antera

Donateur
Tja ik ben ook niet onfeilbaar en heb het zelf 1x van de +/-65 die ik vorige jaar heb gedaan. :D

dealer presteerd het omgedraait 64 vd 65x fout:deuk:

Bovenaan Onderaan