Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

yesRS@

Forumguru
Ga straks eens meten, mevrouw is er juist mee weg.
Ziet er bij mij op het eerste zicht hetzelfde uit. Foto ga ik morgen moeten maken of er zal niet veel opstaan :D

Holy mo…, dat zijn er inderdaad veel, maar RS of niet, denk dat ie wat laag is, hoewel mijn zwager dezelfde hoogte voor heeft, dus zeker niet uniek. Afijn, met Eibach veren rijdt het wel strak (op een gladde weg), maar als er wat hobbels bij komen wordt het toch allemaal wat lastiger. En zit ik snel op de aanslag. Het is natuurlijk geen rallywagen dat snap ik ook, maar ik zie meer mogelijkheden. Dus komt er setje B14 onder. Dan ben ik heel benieuwd.

yesRS@

Forumguru
@Antera : ondertussen heb ik de lichten al gecontroleerd en ze staan perfect afgesteld :jaja:.
Was dus slechts een verkeerde indruk van mij.
Ga ze wel opnieuw kalibreren op het nulpunt .
Volgens het instructieboekje gaan ze bij storing in een lage noodpositie maar ze spreken niet van een melding op de boordcomputer

B@s0302

Senior Member
@oct@3C vraagje... welke dealer gaf bij jou aan dat Eibachs niet, meer, konden? Heb er ook zo een die aangaf dat Pon het tegenhoudt in combinatie met Xenon wegens druk op de achteras...:banghead:
Overigens via de dealer sowieso een duur geintje want dik 600eu incl montage!

B@s0302

Senior Member
@Antera ik had je nog helemaal niet ingekopieerd in mijn ervaringen eerder vandaag.. Zal je even appen om te kijken wanneer je begin volgend jaar tijd voor me hebt!

Bovenaan Onderaan