Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

ManeBrane

Forumguru
Heel bekend :-)
hij staat er super bij. Mooi kleurtje alleen jammer dat die niet gewassen was :deuk:

Als je vrijdag om 5.30 uur vertrekt, 's avond om 19.30 uur en na 600 km weer thuis bent en je de volgende ochtend weer om 7.00 uur moet vertrekken en weer 200 km moet rijden, dan schiet het wassen er wel een beetje in. :jaja:
Maar de looks en rijeigenschappen zijn er niet minder om. Top Mark en bedankt voor de goede zorg, je zoon maakt trouwens een heerlijke bak koffie. Geweldig kereltje. ;)

ManeBrane

Forumguru
Beetje voor en na plaatje.
oJ7hSSC.jpg

Mh0ZKWY.jpg

DannyG

Forumguru
@ManeBrane: Erg mooi, die verlaging. Ik heb zelf nog een afspraak met Mark op 14 mei eerstkomende om én nieuwe velgen van BBS én de Eibach Pro verlaging te laten monteren (als de wagen zoals op de bestelbon vermeld staat, de 2de mei geleverd wordt tenminste).

Dus leuk om deze foto's van de verlaging én de montage er van eens te kunnen zien.

Top :thumbsup:

Pieter_Ibiza

Forumguru
Iemand ervaring met deze veren en het trekken van een caravan?? Geeft dit problemen? Betreft een sleurhut van ongeveer 1000 kg.

@Antera misschien? Ik overweeg een setje namelijk, maar ik wil ook gewoon een caravan blijven trekken namelijk.

Ridley

Forumguru
Is al veel over geschreven, wordt er alleen maar beter op. De auto hangt niet meer zo ver door als met normale vering, omdat Eibach progressief zijn. Auto houdt beter zijn spoor. Er is eigenlijk geen reden om het niet te doen

Troebels

Actief lid
Ik heb ook verlaging en een sleurhut van 1400kg. As vrijdag ga ik dit voor het eerdt testen. Ben ook heel benieuwd of en hoe dit gaat werken.....

Is al veel over geschreven, wordt er alleen maar beter op. De auto hangt niet meer zo ver door als met normale vering, omdat Eibach progressief zijn. Auto houdt beter zijn spoor. Er is eigenlijk geen reden om het niet te doen

Dus ondanks dat de auto lager komt te staan, hangt hij minder door met een zware lading of caravan?

Bovenaan Onderaan