Gisteren was de periode van wachten (van eind januari te beginnen) voorbij: set door Mark laten plaatsen. Ziet er even spectaculair uit dan al die andere OIII's die hij onder handen heeft genomen ... alleen véééééél beter ... want deze mocht ik mee naar huis nemen, die anderen niet
.
Rijgedrag is inderdaad stabieler dan voorheen. In de bochten helt de wagen nog amper over. Grote verrassing is echter wel hoe hij verkeersdrempels neemt. De ene keer lees je dat je problemen mag verwachten, de andere keer niet ... dus eigenlijk weet je niet wat het mag verwachten. Welnu ... alle drempels hier in de buurt kan ik op dezelfde manier blijven nemen als voor de verlaging
(ik ben wel geen rallypiloot).
Ik kan dus alleen maar bevestigen wat tientallen mensen hiervoor ook al beweerd hebben: als je over de verlaging zit te twijfelen? Niet doen. Het is echt de centen waard
.
En als je er niet uitgeraakt waar je dit het beste kan laten doen? Dan kan ik Mark (
@Antera ) zeker aanbevelen. Voor de Belgen onder ons: hij voorziet je naast het montageattest ook het nodige GOCA-attest voor de keuring én hij maakt je attent waarop je moet letten.
Fotootjes (ook al in een ander rubriek terug te vinden):
Origineel:
:
Situatie voor de verlaging maar wel al met andere velgen en banden:
Situatie na de verlaging door Antera :
En wat het met belading doet, zullen we over een kleine maand kunnen zeggen wanneer we vol beladen naar Frankrijk gaan. Maar zoals Skoda liefhebber het voor mekaar heeft, denk ik niet dat we ons zorgen moeten maken
.
Groetjes,
Danny