Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Klaasje

Forumguru
Lontje wordt steeds korter. Beetje respect voor meningen van anderen. De 1 vind iets anders mooier dan het andere. Geldt ook voor o.a, kleurkeuze. Ieder zijn eigen smaak.

Skodatek1

Forumguru
Waar heb jij het over? Respect? Ik heb hier niemand beledigd of wat dan ook als meneer met de zwarte O3 zijn mening zo uit, moet hij ook rekening houden met een reactie...heel simpel.

Skodatek1

Forumguru
Blijkbaar wel want je reageert er op! En ook nog eens met die kinderachtige smileys. En wie is hier vriendelijk? Ik zou zeggen lees het nog eventjes door...hm?

Klaasje

Forumguru
Als iemand er verstand van heeft, dan is het @Antera.
Ik vind die smileys wel mooi net als de verlaging :-)

Laten we het nu weer gewoon over de inhoud van Topic hebben, zonder bijzaken.

Skodatek1

Forumguru
Ach om moe van te worden. Ik had het puur en alleen maar over de optische look en niet over al dat technisch gedoe!!! Schijnbaar wordt het niet begrepen wat ik bedoel...is ook lastig achter je PCtje dit uit te leggen...

Punt is gewoon de O2 en de O3 zijn compleet anders en mijn O2 staat (niet altijd) optisch wat naar voren! Schijnbaar heeft de O3 dat niet zo, zo te zien op de fotos.
Als je de fotos naast elkaar legt voor en na verlaging zie je bij sommige O3 maar ook O2 maar een beetje verschil!
Af en toe zie ik O2's rijden die zijn weliswaar niet verlaagd maar zijn in verhouding met een verlaagde O2 bijna hetzelfde...en dan heb ik het hier dus over de achteras.
Niemand nooit opgevallen??

Klaasje

Forumguru
Is mij eigenlijk nooit echt opgevallen, maar zal er es op gaan letten.
Je hebt me nu nieuwsgierig gemaakt

Wesly

Senior Member
Ben ik niet met je eens! Wat zijn nou 3 cm...als je echt duidelijk verschil wil zien moet je al naar de 50 of 60mm gaan. Alle skoda's staan achterlijk hoog op hun poten! Voor zie je wel duidelijk verschil, (komt ook door zwaartepunt van de motor) MAAR achter vind ik het verschil minimaal...mijn mening!
En geloof me ik heb veel verlaagde auto's gehad...wat dat betreft kan mij niemand weer wat wijs maken.

Als ik die zwarte O3 zie voor en na de verlaging, zie ik alleen voor duidelijk verschil achter maar minimaal.
Hahaha grappenmaker, we hebben het hier nier over een auto voor op het circuit hoor maar gewoon over een familie-auto. En als je de met Eibach verlaagde auto, zoals de mijne ook is, naast een standaard Octavia zet zie je WEL duidelijk verschil hoor.

Antera

Donateur
Zaterdag staat de volgende op de nominatie om 3cm naar moeder aarde te gaan met een eibach setje.

Zal als ik het niet vergeet eens duidelijk voor en na foto´s maken recht op de zijkant voor en na kan je misschien een nog duidelijker beeld krijgen van het verschil en kwa looks

Skodatek1

Forumguru
@Wesley: Grappemaker??! Typisch een reactie van een familiemannetje :D

Er zijn meer dan zat Octavia's die veel lager zijn als 50/60 mm. Bijv. hier in duitsland, ben er al een aantal tegen gekomen, en het maakt er (waarvoor de octavia bekend staat) geen saaie burgerlijke familiebak van. Deze auto heeft meer potentie... Grotere velgen en MEER verlaging maken de auto MEER af.
Hetzelfde geldt voor de Superb...standaard een grijze muis en een anonieme auto (daar staan ze ook om bekend) maar bij onze zuiderburen weten ze er wel raad mee, zul je hier in NL zelden tegen komen!

Bovenaan Onderaan