@
Majefloti : Uiteindelijk heb ik gereageerd op het commentaar van antera, om het feit dat ik 3cm verlaging niet veel vind, maar andere schijnbaar weer wel.
Was zeker geen commentaar was mijn bescheiden mening:
Heb er al veel verlaagt maar duidelijk zichtbaar voor en achter. 3cm is toch een aardige verlaging namelijk
Daarnaast is mijn mening ook mede gebasseerd op de in 13 jaar opgedane ervaringen van het verlagen van vele klanten auto's en de klanten ervaringen zelf.
Daarnaast is de verlaging goed te merken aan het kunnen wassen van je dak van de auto. Deze blijkt na 3cm verlaging b.v. ineens heel goed( cq veel beter) bereikbaar. Een van de zaken waaraan de 3cm wel te merken is.
Dat de foto's niet altijd goed weergeven wat de verlaging doet/gedaan heeft kan ik wel begrijpen daarom zal ik zaterdag 2 dezelfde foto's maken van een O3 met en zonder de verlaging voor een juist beeld. Dit even ter zijde
Daarnaast is 3cm misschien niet veel maar er zijn genoeg mensen die voor het oog die 3cm willen zakken. Daarmee oogt de auto idd niet meer zo hoog op zijn pootjes en krijgt een compleet andere look. Daarnaast is de prijs voor het verlagen met alleen een Pro-kit voor vele een relatief goedkope oplossing om de auto mooier op zijn wielen te laten staan. Ook niet iedereen heeft het budget om een KW set aan te schaffen en willen aanschaffen zoals enkele hier op het forum.
Er zijn goedkopere alternatieven, maar de meeste skoda rijders zijn over het algemeen zeer tevreden met die 3cm extra verlaging en de daarnaast aangeboden prijs.
En ja ook ik vind Ultra Low geweldig zoals Sline en Der Einser en zoals jij dat dus ook mooi vind. Super. Niks mis mee maar niet iedereen wil over drempels willen kruipen of niet meer de parkeer garage in waar hij altijd komt.
Jammer dat je je dan zo snel voelt aangevallen door mij en zo fel gaat reageren. Dat is een beetje hetgene wat ik je nu probeer duidelijk te maken. Wat ik hier plaats is nooit zodanig bedoeld dat iemand zich aangevallen voelt maar zal altijd informatief zijn en een persoonlijke mening.
En dan mijn opmerking met de bewuste "kinderachtige" icoontjes:
Ik ben iemand ,die mensen die in mijn ogen zo fel gaan reageren over dingen waar ik denk waarom, graag extra voer.
Hoop graag je hand nog eens te schudden en onder het genot van een bakkie eens gezellig van mening te kunnen wisselen. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar het eind resultaat van de door jouw geplaatste KW set onder jouw auto.
Nogmaals No Offence