micky
Forumguru
Zo lust ik er ook nog wel een paar.
Ik ook wel, wat staat mooier volgens jou dan, 16" niet verlaagd of wel verlaagd
Zo lust ik er ook nog wel een paar.
Nee hoor, iedereen die daarover klaagt heeft geen vrouw en kinderen en moet nog volwassen wordenVerder heb ik 16" wielen er onder (ergens moest een grens getrokken worden). Maakt dit nog iets uit?
Ik zou ook wel lager willen, maar in de praktijk is het voor mij ook niet handig. Veelal kids mee en een hoop zooi en we gaan nog wel eens van de verharde weg af. Ik zou niet graag met een heel erg verlaagde auto over een beetje hobbelig zandpad gaan.
Ik merk er met de Eibachs praktisch niets van!Als ik het goed begrijp is dat met de juiste veren geen probleem?
Optisch en praktisch.....optisch is het verlaagd veel mooier, maar praktisch is het niet altijd. Voor de mensen die altijd alleen in de auto zitten, geen kinderen enzovoort mee hoeven nemen is het makkelijk roepen dat het niet mooi is.
Ik zou ook wel lager willen, maar in de praktijk is het voor mij ook niet handig. Veelal kids mee en een hoop zooi en we gaan nog wel eens van de verharde weg af. Ik zou niet graag met een heel erg verlaagde auto over een beetje hobbelig zandpad gaan.
@Archie ; Gewoon investeren bij @Antera