Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

nietje72

Forumguru
@Antera, dat wordt druk met alle gegadigden als ik de vorige posts lees :D. Zelf heb ik ook wel interesse in een set na alle aanbevelingen. Blij dat ik mijn O2 van m'n spaarcenten heb aangeschaft. De enige die moeilijk kan doen zit naast me op de bank :maakmegek: maar die overtuig ik wel nadat ze eronder zitten. Dat blokje piepschuim is trouwens een slim idee als 'drempeltest'.

Laatst bewerkt:

adee

Senior Member
Ik vind wel dat mensen erg bang zijn voor de LM. Ik moet nog iemand tegenkomen die problemen heeft gekregen na het verlagen. Iets met slapende honden wakker maken :jaja:

Heeft niet zo veel met angst te maken als wel met aansprakelijkheid. In de voorwaarden van de meeste (alle?) LM staat opgenomen dat je zonder overleg niet zomaar wat aan de configuratie mag veranderen. Als na schade blijkt dat de berijder dat toch zonder overleg heeft gedaan, draait deze op voor de totale schade.
Toestemming vragen aan LM is dus meer indekken om gezeik achteraf te voorkomen :arghh:

Antera

Donateur
Wil diegene die tijdje geleden mij een bevestiging had gestuurd van de LM dat hij eibach veren mocht monteren deze nog een keer naar mij toe sturen.

Dan heb ik er in ieder geval al 2 LM die accoord gaan al dan niet zelf betaald

adee

Senior Member
@Antera Die van mij heb je in je inbox? Of is ie niet aangekomen...
[edit] Zojuist jouw reply gezien. Is dus aangekomen;)

Laatst bewerkt:

Majefloti

Forumguru
Vraagje: hoe kan ik eventueel hiervoor toestemming krijgen bij mijn LM? Heb alphabet en ze zeggen nu nee, geen reden; gewoon nee.

Hebben jullie nog tips of is het dan gewoon investeren in een Anteratje? :D
Zoals ik al eens eerder heb geroepen "sommige dingen moet je niet vragen maar gewoon doen".
Ik zeg @Antera :thumbsup:

Antera

Donateur
Vandaag een exclusief voor ons op maat gemaakte Eibach verenset gemonteerd op de Octavia 3 RS.

De standaard Eibach Pro-kit verlaagt een RS achter met 0 mm waardoor de auto met zijn neus naar beneden komt te staan. Daarom hebben wij speciaal en exclusief een set samengesteld om toch de gewenste verlaging te geven, omdat duidelijk was dat de RS rijders wilde dat de RS niet met zijn neus ging duiken

De RS zakt daarmee voor +/- 17mm en aan de achterzijde ook +/-17mm hiermee blijft de auto dus netjes recht staan en worden de wielkasten voor en achter gelijk gevult.

Deze set is niet via Eibach leverbaar en word alleen Exclusief door ons verkocht.

Resultaat:

Foto550-KO6NTF8T.jpg

Foto550-XA6OKZOU.jpg

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Maar is het ook goed? Als ik in mijn pen een verkeerde veer stop dan levert dat ook problemen op.

Dit is niet zomaar gedaan. We hebben de zaken goed uitgezocht, bekeken en nog een bekeken en gecontroleerd. Dit is niet binnen een paar dagen besloten maar zijn een aantal weken overheen gegaan om de juiste set te ontwikkelen hiervoor. Als wij iets doen doen we het goed en gaan niet zomaar iets monteren als dit niet goed zal zijn. Ik wil geen klanten op de weg met een auto die een gevaar op de weg gaat opleveren. Dat zal me naam niet ten goede komen.

De set is dus 100% gegarandeerd veilig en goed

pl686

Lid
@Antera is dit nieuw ontwikkelde setje veren verkrijgbaar voor dezelfde prijs en is het blijvend beschikbaar? Ben wel geïnteresseerd voor als mijn RS'je ooit geleverd wordt.

Bovenaan Onderaan