Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Tom RS

Forumguru
Ik zei het je toch dat de wegligging er echt nog wel op vooruit ging ;)
Blij voor jou dat je het voor mekaar hebt gekregen met Eibach.
Het resultaat vind ik helemaal niet slecht, alleen vind ik het visueel achteraan nu wat zwaarder ogen.
We gaan ze op de meeting nog eens langs mekaar zetten, dan gaat het verschil duidelijk zijn.
Slotsom is dus: allebei tevreden, wat kan een mens nog meer willen.:)

fastpeter

Forumguru
@Tom RS gaan we zeker doen en jij ook nog bedankt

@Antera jij nog bedankt voor de vakkundige montage echt strak werk en ook nog snel
Montage tijd is om voor je het denkt en er komt zeker op de voorkant echt veel bij kijken.
Daarna uitlijnen bij collega van Mark/Antera die zij al alles staat nog vrij goed moest weinig bij stellen
Echter nu weet je zeker dat auto perfect spoort en er geen scheven banden komen

adee

Senior Member
@fastpeter : mooi hoor! Maar is er soms een onverlaat :mad:langs je portieren gelopen om deze te bewerken? Of zijn het reflecties (hopelijk het laatste!)

fastpeter

Forumguru
Klopt inderdaad is echt reflectie
Auto is super gepolijst en de zon stond er vol op om ook goed de wiel kasten te belichten

Antera

Donateur
Netjes verwoord @fastpeter . Revieuw is top. Duidelijker kan het niet. Graag gedaan hoor en blij om aan dit project mee te hebben mogen werken en de juiste set te hebben kunnen samenstellen.

RaceVrs

Banned
Vandaag contact gehad met Eibach om navraag te doen.. Ze weten er niks vanaf en vertelde mij dat het niet verstandig is te experimenteren. Ik ben benieuwd hoe deze set tot stand is gekomen?

Antera

Donateur
Nogmaals:

Antera zei:
Dit is niet zomaar gedaan. We hebben de zaken goed uitgezocht, bekeken en nog een bekeken en gecontroleerd. Dit is niet binnen een paar dagen besloten maar zijn een aantal weken overheen gegaan om de juiste set te ontwikkelen hiervoor. Als wij iets doen doen we het goed en gaan niet zomaar iets monteren als dit niet goed zal zijn. Ik wil geen klanten op de weg met een auto die een gevaar op de weg gaat opleveren. Dat zal me naam niet ten goede komen.

De set is dus 100% gegarandeerd veilig en goed

Dit is allemaal in samenwerking met de importeur gedaan en de vele jaren expertise. (lees 20 jaar)

De reden daarvoor is dat Eibach geen aparte ontwikkeling wilde doen in de aanpassing van de achterveren voor een Octavia RS. Ondanks dat er veel klachten waren over het niet verlagen van de achterzijde.

Ik qoute nog even @fastpeter

fastpeter zei:
De importeur in nederland is zeer betrokken met het ontwikkelen voor set's speciaal voor nederland en kan daar bij ook 100% aansturen en zorgen dat een set er ook komt (mits de doel groep er natuurlijk genoeg zijn.)
Zijn 10 tal jaren kennis heeft er voor gezorgd dat we met zijn alle een perfect set hebben ontwikkeld.

Heb je er geen vertrouwen in en wil je daar geen vertrouwen in hebben dan houd het helaas op. De reden weet je dan ook dat bij Eibach niks bekent is. Deze set is daarom dan ook exclusief alleen bij mij te krijgen.

Laatst bewerkt:

RaceVrs

Banned
Daar twijfel ik ook niet aan. Echter kreeg ik bij Eibach en de importeur voor Nederland hiervan een reactie die ik niet had verwacht. Ikzelf wil ook goed spul onder me halve ton en geen niet gewaarborgde kwaliteit.

Dus vroeg me af of je dan veren van een andere auto gewoon erop zet of de slijptol (hoop het niet) erop zet. Eibach was niet bepaald gelukkig "gezien hun merknaam word gebruikt" na het horen van het verhaal, vandaar mijn vraag.

Borrie1973

Actief lid
Nou eind mei kan ik me ook gaan melden bij @Antera . Ik kan haast niet wachten:tegek: Dan wordt het Eibach prokitje aangebracht bij mijn o3 ebl. Vandaag helaas ook mijn eerste schade gereden aan mijn velg in de parkeergarage van de mediamarkt door een uitstekend stoepdeel :bloos:. Als je snel kijkt zie je de schamp plek niet:banghead:
Vanavond maar even huilen in bed:cry:

Bovenaan Onderaan