Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Borrie1973

Actief lid
Deze kwam op mijn pad. Had begin van het jaar nog een yeti, maar werd verliefd op deze na een proefrit. Na de aankoop begon 1 van de monteurs daar al te praten over eventueel verlagen maar durfde toen niet, ook die prijs vond ik teveel toen. Maar nu ben ik overtuigd @Skoda liefhebber 1

nietje72

Forumguru
Ik heb nu een Borbet bij de spuiter liggen die vrouwlief tegen een stoeprand aan zette 1 week voordat ze de schuur in gingen voor hun winterslaap. Was inderdaad flink @#$% en dreigen met een rijverbod. Ze rijdt nu in mijn Fiat Grande Punto :D. Maar komt ook omdat ik sinds 1 feb. weer op het fietsje naar m'n werk kan ;). Eind van deze week is-ie klaar dus dan zal ik het resultaat vóór en na de reparatie ff posten.

adee

Senior Member
Goed te weten; heb in principe al een afspraak voor aanbrengen Eibach veren met @Antera staan. Ik denk er ook sterk over om hem ook te vragen om e.e.a. aan de verlichting te doen (led lichten en de mistlampen in dezelfde kleur als xenon)

nietje72

Forumguru
@adee, LED verlichting ga je geen spijt van krijgen! Lees er alles over in dit topic want je kan het heel gemakkelijk zelf bestellen en vervangen. Ik spreek uit ervaring. :D Ik heb overigens op advies van forumleden voor de mistlampen 'gewone' H8 lampen geplaatst in Xenon-look. Geeft ook mooi wit licht in ieder geval. Op de avatar zie je overigens de DLR met LED. Veel succes.

Jstruijk

Senior Member
Aangezien het onderstel van de greenline in 2014 anders is dan in 2013 (geen sportonderstel) vraag ik me af hoe mensen de eibach ervaren die dit hebben laten plaatsen op een 2014 greenline uitvoering. Je hebt er inmiddels KMs mee gereden, dus kunt een beter oordeel geven dan ik, die alleen een proefrit heeft gemaakt. Hoe rijdt hij bv over hobbelige klinkerwegen, drempels, snelweg, met volle bepakking etc?

micky

Forumguru
@Jstruijk , als ik het goed heb, heb je dan toch hetzelfde onderstel als de overige motoren met een starre achteras, dus die zouden je ook advies moeten kunnen geven.

Bovenaan Onderaan