ik heb, in mijn zoektocht, naar een PHEV, een dealer ge contact, gewoon 1 opgezocht met 170.000 km op de klok en onderhoudshistorie opgevraagd, maar bleek dat dat exemplaar met 170.000 (zal wel weinig ingeplugd zijn) geen bijzonderheden had gehad qua onderhoud of spraakmakende reparaties.
Dat geeft mij opzich wel een goed gevoel om toch voor een PHEV te gaan, lijken dus wel betrouwbare auto's. Idee is om er 1 te kopen met 30.000 tot max 80.000 km op de klok en daar dan weer 6 jaar (65-80k km in totaal) mee te rijden. (daarna zie ik wel weer verder)
Nu heb ik een buitenstopcontact, maar volgens mij, zit er sowieso nog meer op die groep (zelfs zonnepanelen en wat keuken (verlichting + koelkast) lijkt me dan raadzaam om wat te schuiven met de groepen? Zodat de PHEV via normaal stopcontact geladen kan worden maar wel een (vrijwel) lege groep.