Ervaringen Octavia PHEV

hemi24

Forumguru
Mooie volle wagen, wel een vreemde advertentietekst…

Deze ŠKODA Octavia Combi oogt, klinkt en rijdt al heel ervaren, maar is nog hartstikke jong.

Willen ze nu zeggen dat ‘ie afgeragd is?!?

bobby45

Actief lid
Deze staat ook vlak bij . Zit niet zo veel opties op.

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

Kilometerstand: 19.424 km
Bouwjaar: 06/2022
Verkoopprijs: € 25.950,-

EdK

Forumguru
Fijne toko, mijn Fab4 komt er ook vandaan ( vestiging Heereveen ) een toko waar je nog behandeld word als klant en niet als een nummer... :koffie:

edit: typo aangepast

Laatst bewerkt:

Jessedew

Senior Member
Als die grijze zwart geweest zou zijn zou ik er zelfs nog wel interesse in hebben, ben ook nog altijd aan het oriënteren. Wacht nog op de perfecte qua opties prijs en km stand die voorbij komt.

bobby45

Actief lid
Ben wezen kijken in buitenpost de witte prima behandeling gehad ook nette onderhandelingen.
Morgen naar dokum dat is wel favoriet.
Wordt vervolgd

Jessedew

Senior Member
Ben wezen kijken in buitenpost de witte prima behandeling gehad ook nette onderhandelingen.
Morgen naar dokum dat is wel favoriet.
Wordt vervolgd
Wat versta je onder onderhandelingen, kan je nog wat met de prijs doen, of iets extra erbij? Wel of geen inruil zal ook uitmaken?

Tman0961

Forumguru
Fijne toko, mijn Fab4 komt er ook vandaan ( vestiging Heereveen ) een toko waar je nog behandeld word als klant en niet als een nummer... :koffie:

edit: typo aangepast

Off topic:
Grappig ik heb precies de omgekeerde ervaring. Auto laten staan omdat men mij niet als “klant” behandelde. :arghh:

Pakweg 2500km in een 2 jaar. Dat is bijzonder laag idd. Waarschijnlijk een demo auto geweest? Of zou ermee gesjoemeld zijn? Is dat hede ten dage bij moderne auto’s nog easy-peasy? Die km stand staat toch op tíg locaties in de computer(s) geregistreerd?

bobby45

Actief lid
Dit is een ex lease die bijna nooit is gebruikt. Verhaal klopt wel.
Volgen mij zijn we in het noorden nog redelijk te vertrouwen.
Ziet er prima uit als nieuw.

Peter-036

Forumleiding
Moderator
@bobby45 Maak een nieuw "Mijn auto" topic aan voor deze, of ga verder in je 'Mijn auto'-topic , als je dat al had.
Hier hoort het over 'Ervaringen met de Octavia IV PHEV' te gaan, en ik heb inmiddels 3 reacties verwijderd.

Rhodez

Actief lid
Vraagje: wat is op dit moment het bereik bij jullie als je alleen op stroom rijdt? Vandaag haalde ik maximaal 37 kilometer op een volle accu. Vergeleken met de zomer toch wel echt een aanzienlijk verschil.

Bakkertje

Forumguru
@Rhodez dat is bij mij ook het geval, het verschil tussen zomer en winter is bij mij zo'n 10 kilometer. Als ik de verwarming aanzet gaat het nog iets harder.

Rhodez

Actief lid
In de zomer haal ik eigenlijk wel rond de 60 km. Die 37 km is inderdaad wel met verwarming aan.

Bovenaan Onderaan