Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanavond weer het verschil gemerkt tussen Xenon en normale H7 lampen in de Fabia. Mijn vader heeft een stuk in mijn Fabia met 5000K gereden en hij (dezelfde auto met normale H7 halogeen) vond het geweldig. Alleen is hij a-technisch en opteert daarom alleen voor materialen af-fabriek. Xenon is daar helaas geen optie van.
Aanrader voor anderen dus!
ps. Heb mijn 55W, 4300K, H7 set te koop gezet op het forum.
No problem, ziet er goed uit Maar je hebt dus het setje laten inbouwen zonder extra pomp?! Je zegt voldoende druk te hebben.. Weet je waar ze hem bij op hebben gezet? Dus waartussen de aansluiting van de slang zit?
Ziet er mooi uit, wat mijn vraag is hoe bouw je de koplamp uit, waar zitten de schroeven, heb nu met veel gefriemel en geduld genemen om de xenon in te bouwen.
Als ik weet hoe je de koplamp uitbouwd gaat het een stuk makkelijker.
Morgen heb ik een afspraak staan bij iemand, op aanraden van Buell, om de auto vrij te kunnen maken van de bekende grootlicht icm Xenon storing. Gelijk de nodige aanpassingen maken in VCDS natuurlijk (oa staging).
@ Robertlucky: krijg je een foutmelding op je dashboard als je je grootlicht gebruikt?
Hoe wordt dit opgelost? Ik heb dit namelijk ook.. Verder niemand hier met een MDI wel? Als ik licht aandoe dan schiet MDI in de stress naar aux met heel naar geluidje op hdd..
Ik inmiddels ook niet meer. Heb meteen staging en coming home (via grootlicht) met de xenons aan laten zetten. Bocht verlichting was niet mogelijk, tear wiping niet aan gezet. Erg irritante optie.
De foutmelding kwam van het dimlicht af. Deze mijnheer heeft de Canbus foutmelding onderdrukt voor de dimlichten. Mocht er dus ooit een dimlicht stuk zijn zal er ook geen melding komen dat deze kapot is. Maar van de dimlichten zie je dat zelf altijd. De meldingen van de overige lichten op defect bijven wel normaal actief. How to kan natuurlijk ook, maar je moet wel in het bezit zijn van een originele Ross-Tech kabel, ivm VDCS 11.xx. Kloonkabels hebben versie 10.xx
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.