Noord,
Ik had de dag van de installatie en de dagen erna nergens last van, en heb menig maal al mijn lichten getest.
Tot vandaag.. Ik moets in het kader van moederdag naar mijn schoonmoeder en plots tijdens het rijden op de A12 ging het lampje op het dashboard branden. Omdat ik de dagen ervoor nergens last van had dacht ik dat ik misschien een defect lampje had. BIj aankomst heb ik mijn vrouw achter het stuur gezet en alles gecontroleerd. Alle lampjes deden het.
En bij het uit en direct weer inschakelen van de motor was het lampje ook weer uit. prima dacht ik.. toen we weggingen heb ik nog een keer alles getest en alles deed het en het lampje ging ook niet branden.
Totdat ik weer op de A12 reed... Ik heb iedere keer tijdens het rijden geen ander licht aangehad als mijn dagrijverlichting ( LED ).. het is heel vreemd, het lampje gaat dus niet direct branden, maar heel soms, en bij uit en inschakelen van de motor is het weer weg.
Ik heb het toen ik thuis was nogmaals geprobeerd, en alle lampen aan en uit gehad en dit meerdere keren achter elkaar.
Ik heb geen idee waar het aan kan liggen, het valt me wel op dat het twee keer gebeurde bij snelweg snelheden.
Weet jij misschien of de boordcomputer de lampen ook controleerd terwijl deze niet aanstaan, dan kan het inderdaad ook aan het grote licht liggen. Ik kreeg hier dan ook extra ballasten bij, misschien is dit niet voor niks geweest
Ik heb niks aangepast in het "systeem"van de auto
Gr Massimo