Gebruiks ervaring Octavia 3

henriz

Forumguru
Dus als jij je auto via de greep opent, gaan de spiegels meteen uit? Want dat wil ik ook!
Probeer het volgende eens:
  • Kies CAR
  • Kies settings (rechts onder)
  • In de settings kies spiegels en ruitenwissers
Uit de Engelstalige handleiding:
Code:
Fold in when parked - Activate/deactivate folding the mirror via the remote control or by using the sensor in the handle (KESSY)

(ben even kwijt hoe het in het Nederlands heet)
Vinkje staat bij mij aan.

Rick

Senior Member
Bij mij klappen ook de spiegels uit bij openen van de auto (met sleutel of keyless) geen bijzondere modificaties gedaan hiervoor.

Vreemd... wellicht hebben jullie een nieuwere sorfware versie. Ik heb die opties bij car niet. Kan alleen aangeven of ik de spiegels wil laten inklappen of niet... vreemd!

Remakil

Forumguru
Mmm, volgens mij zijn er 2 keuzes... Wel of niet inklappen...

Als ik met de afstandsbediening de auto sluit, klappen ze in. Bij openen gaan vervolgens vertraagd open. That's it!

Misschien bij Kessy dat het anders gaat, maar met cv met AB, gaat het bij mijn GL zoals gezegd...

Remakil

Forumguru
Ik reed pas op de A12 voorbij Arnhem en kreeg de melding van een spookrijder in Duitsland...
Was ff iets te voorbarig, maar beter zo dan helemaal niet... ;)

svdm

Senior Member
vanmorgen rond 9:00 bracht de auto mij de melding van een spookrijder op de A30 (was zelf op de A1).
Niet eerder gezien (en vast standaard op vele autos) maar de maxidot en navi werd de melding getoond en gelijk een harde piep door de auto (schrok er even van).
Bekijk bijlage 23002
Idem. Zo'n melding nooit eerder gehad in een auto. Onverwachte bijkomstigheid dat zoiets vermeld wordt, maar als waarschuwing naar andere weggebruikers alleen maar goed natuurlijk. Hoewel het me minder kan schelen dat tig kilometers verderop op een hele andere snelweg een spookrijder rijdt.., maar oké.

woutur

Lid
Hebben we nu uiteindelijk mensen met een EBL (en dus KESSY) die de spiegels kunnen laten openklappen als ze de auto via de deur (niet de sleutel) openen? Ik moet echt eerst instappen en op de startknop drukken.

Mijn software versie:
IMG_20140106_193707.jpg

En mijn opties (hier staat het Inklappen uit, maar normaliter staat deze aangevinkt) in het menu:
IMG_20140106_193809.jpg

woutur

Lid
@Rick en @O3-Rider : Zouden jullie de versie van de software kunnen posten? Ben benieuwd of het eventueel daaraan zou kunnen liggen. In mijn geval draai ik 0196.

leo442

Forumguru
@Rick en @O3-Rider : Zouden jullie de versie van de software kunnen posten? Ben benieuwd of het eventueel daaraan zou kunnen liggen. In mijn geval draai ik 0196.

Je hebt nog wel de oude versie 0062. Bij mij staat versie 0078 erop en mijn spiegels klappen ook open bij het openen met kessy.

Bovenaan Onderaan