Skoda liefhebber 1
Forumguru
Staat ook in het instructieboekje. Kan wel 10 min. duren.
Jammer dat je hem niet echt inrijdt...Thnx. Belasten komt pas over een aantal kms. En uiteraard de olie warm. Goed inrijde heeft mij bij veel vorige autos veel terug gegeven!
Mijn collega heeft een franse auto (tluaneR) met keyless entry waarbij de portieren worden vergrendeld als je ver genoeg bij de auto vandaan bent.
Dit heb ik niet kunnen ontdekken bij mijn O3C, ook niks in het instructieboek of e.o.a. Setting. Ik neem dus aan dat het bij de Octo zo niet kan werken?
Bij Kessy moet je altijd zelf afsluiten.
Care to explain? Het voordeel van Keyless entry is toch juist dat je je sleutel niet meer uit je zak hoeft te halen? In mn huidige (tijdelijke) Megane loop ik naar de auto en het is 'klik' en als ik weg loop is het 'klik + piep' zodra ik op 5 meter afstand ben...Bij Kessy moet je altijd zelf afsluiten.
Wut? Waar zit het vakje voor de zonnebril dan bij de uitvoeringen met pano dak? Want volgens de brochure zit er in de Octavia standaard een zonnebril opbergvak...Het laatste dus. Geen knopje, want bij de passat zat die wel daar. Raar dat ze standaard dan bij pano deze plaat montere. Mijn inziens omdat het model met brille koker niet past met pano?
Helaas zit er niet in.Wut? Waar zit het vakje voor de zonnebril dan bij de uitvoeringen met pano dak? Want volgens de brochure zit er in de Octavia standaard een zonnebril opbergvak...
Hoeft sleutel ook niet uit je zak te halen, maar even de deurhendel aanraken is voldoende om te openen of te sluiten. Sleutel kan dus gewoon in je zak blijven.Care to explain? Het voordeel van Keyless entry is toch juist dat je je sleutel niet meer uit je zak hoeft te halen? In mn huidige (tijdelijke) Megane loop ik naar de auto en het is 'klik' en als ik weg loop is het 'klik + piep' zodra ik op 5 meter afstand ben...
Wut? Waar zit het vakje voor de zonnebril dan bij de uitvoeringen met pano dak? Want volgens de brochure zit er in de Octavia standaard een zonnebril opbergvak...
Nou, tzt dan maar kijken of mn bril in de phonebox past. Da's ook voor het grijpen en goed opgeborgen, en mn telefoon zal er nooit in komen te liggen.Klopt. Standaard brillenklepje. Vervalt met panodak....
Nou, tzt dan maar kijken of mn bril in de phonebox past. Da's ook voor het grijpen en goed opgeborgen, en mn telefoon zal er nooit in komen te liggen.