Octaviaapeldoorn
Actief lid
Waar en welktype lamp heb je gehaald als ik vragen mag?
Als je in de file stilstaat natuurlijk, dat doet toch iedereen :-)Overig
Je hebt een Phonebox en mediahouder, waarom allebei? Ik gebruik vaker de mediahouder zodat ik af en toe stiekem toch even op mijn telefoon kan kijken…
@thekawa, ik heb de mistlampen net gemonteerd. Moet wel zeggen dat ik de kleur persoonlijk met wat minder blauw effect fraaier had gevonden. Maar het is in ieder geval beter dan de geelachtige originele lampen. Misschien ga ik nog even kijken of er lampen zijn die toch meer de kleur van xenon benaderen of de ledstrip. Ik heb helaas vergeten om een foto te maken.
@thekawa, ik heb de mistlampen net gemonteerd. Moet wel zeggen dat ik de kleur persoonlijk met wat minder blauw effect fraaier had gevonden. Maar het is in ieder geval beter dan de geelachtige originele lampen. Misschien ga ik nog even kijken of er lampen zijn die toch meer de kleur van xenon benaderen of de ledstrip. Ik heb helaas vergeten om een foto te maken.
Dat is dus ook een punt waarvan ik verwacht dat ik daar stevig van ga balen: die waardeloze navigatie (in vergelijking met TomTom)! Gewoon omdat het VAG concern nog steeds de bocht niet kan nemen om over te stappen op TomTom, terwijl TomTom toch echt in ALLE vergelijkende studies met kop en schouders wint.De Amundsen is wel even wennen na jarenlang Tomtom. Vind TT nog altijd overzichtelijker en intuitiever maar met split screen voor audio op de Amundsen en navi op de maxidot voldoet het prima. En ook het TomTom bedieningspookje in de Renault (binnen handbereik vanaf de armsteun) vind ik fijner dan op het scherm intypen bij de Skoda.
...Die plak ik dan wel een keer op het Amundsen scherm en maak dan een foto die ik hier dan post. Misschien dat er dan een belletje gaat rinkelen in Wolfsburg.
Er komen wellicht ontwikkelingen aan. De leasemij is nu aan het kijken naar voorraad auto's. Dan maar een andere kleur, ik wil niet nóg 2 maanden wachten...Haha, nu alleen die octavia nog hè oogje
de kaarten van Tomtom zijn over het algemeen overigens meer up to date als die van de ColumbusEnige voordeel van tomtom is HD traffic, verder werkt columbus meer dan perfect.
Downloaden ? Hebben ze geen over-the-air updatesMaar... voor de Columbus 'nieuwe stijl' kan je dan ook weer gratis kaarten downloaden via deze website.
Ik hou me aanbevolen als je nog andere tegenkomt die de xenon benaderen, want ook ik wil dolgraag van die gele kleur af!
Dat wel, alleen jammer dat ze qua kaartmateriaal een jaar of 2 te veel achter lopenMaar... voor de Columbus 'nieuwe stijl' kan je dan ook weer gratis kaarten downloaden via deze website.