Kwestie van alleen lampjes vervangen?
Jup. Heb wel wat fotos voor n howto. In principe dtaat het ook gewoon in de manual
? led interieurverlichting? Is dat zo?Meevaller... Als je kiest voor een ambition business met panodak verlies je misschien wel je brillenkoker, maar krijg je er led interieurlampjes voor terug. Dit zijn volgens mij dezelfde lampjes die al standaard waren op de EBL, maar niet op de ABL.
? led interieurverlichting? Is dat zo?
Klopt! blij mee!Meevaller... Als je kiest voor een ambition business met panodak verlies je misschien wel je brillenkoker, maar krijg je er led interieurlampjes voor terug. Dit zijn volgens mij dezelfde lampjes die al standaard waren op de EBL, maar niet op de ABL.
Daar zit ik dus mee te stoeien, Als ik parkeer en het contact afzet gaat bij mij de interieur verlichting niet branden. Volgens mij moet dat wel, en heeft ie dat ook wel even gedaan dacht ik.Ik denk slootje77 de interieurverlichting, ik noem het de "sfeerverlichting", die bij de achteruitkijkspiegel gaat branden en zo het middenconsole verlicht. Dat zijn inderdaad twee witte LED-tjes...
De interieurverlichting die gaat branden als je de deuren opent of het contact uitzet heeft gewone lampjes...
O ja..., ik heb een Ambition met panorama/schuifdak
Ik denk dat slootje77 de interieurverlichting, ik noem het de "sfeerverlichting", bedoelt die bij de achteruitkijkspiegel gaat branden en zo het middenconsole verlicht. Dat zijn inderdaad twee witte LED-tjes...
De interieurverlichting die gaat branden als je de deuren opent of het contact uitzet heeft gewone lampjes...
O ja..., ik heb een Ambition met panorama/schuifdak