Gebruiks ervaring Octavia 3

thekawa

Forumguru
Met mn golf lang zitte spelen met verschillende lampjes leds etc.... maar uiteindelijk waren de goedkoopste van autostyle de beste :) nu dus ook weer. Zijn DW H08 van autostyle voor 15euro ;) ook op voorraad meen ik bij lynx car design

Wesly

Senior Member
@thekawa
Grappig om te zien dat je toch voor halogeen hebt gekozen ;)
Zelf heb ik ze vervangen voor ultra blue visions van Philips, een beetje hetzelfde als die van jou. Waarom heb jij niet voor de led-versie gekozen uiteindelijk? Te weinig lichtopbrengst? En hoe kleuren ze nu bij de xenon waren de leds te blauw hiervoor?

Alvast bedankt

Meevaller... Als je kiest voor een ambition business met panodak verlies je misschien wel je brillenkoker, maar krijg je er led interieurlampjes voor terug. Dit zijn volgens mij dezelfde lampjes die al standaard waren op de EBL, maar niet op de ABL.

Octaviaapeldoorn

Actief lid
Ben ook benieuwd naar deze lampen voor de mislampen en ook overigens voor de kenteken en wellicht nog led voor de knipperlichten. alles moet natuurlijk wel kunnen op canbus systeem.

ertromp

Forumguru
Die Led kentekenverlichting heb ik onlangs nog gemonteerd in de auto van @chriss
Dat is een kwestie van Canbus geschikte LED's plaatsen en omprogrammeren in VCDS. En het werkt perfect zonder meldingen

tha a

Senior Member
Meevaller... Als je kiest voor een ambition business met panodak verlies je misschien wel je brillenkoker, maar krijg je er led interieurlampjes voor terug. Dit zijn volgens mij dezelfde lampjes die al standaard waren op de EBL, maar niet op de ABL.
? led interieurverlichting? Is dat zo?

Pollewop

Forumguru
? led interieurverlichting? Is dat zo?

Ik denk dat slootje77 de interieurverlichting, ik noem het de "sfeerverlichting", bedoelt die bij de achteruitkijkspiegel gaat branden en zo het middenconsole verlicht. Dat zijn inderdaad twee witte LED-tjes...

De interieurverlichting die gaat branden als je de deuren opent of het contact uitzet heeft gewone lampjes...

O ja..., ik heb een Ambition met panorama/schuifdak

Laatst bewerkt:

chriss

Senior Member
Klopt! blij mee!

Rodo

Lid
Ik denk slootje77 de interieurverlichting, ik noem het de "sfeerverlichting", die bij de achteruitkijkspiegel gaat branden en zo het middenconsole verlicht. Dat zijn inderdaad twee witte LED-tjes...

De interieurverlichting die gaat branden als je de deuren opent of het contact uitzet heeft gewone lampjes...

Daar zit ik dus mee te stoeien, Als ik parkeer en het contact afzet gaat bij mij de interieur verlichting niet branden. Volgens mij moet dat wel, en heeft ie dat ook wel even gedaan dacht ik.
Diverse menu's op de Columbus doorgewandeld, boekje doorgespit, ken het nie vinden nie. iemand een tip?

Ik denk dat slootje77 de interieurverlichting, ik noem het de "sfeerverlichting", bedoelt die bij de achteruitkijkspiegel gaat branden en zo het middenconsole verlicht. Dat zijn inderdaad twee witte LED-tjes...

Klopt ik bedoelde dus inderdaad de "sfeerverlichting" die diffuus licht schijnt op de versnellingspook. Erg prettig en @Pollewop inderdaad ook erg sfeervol ;) Was voor mij een onverwachte verrassing. Zeker aangezien dit een van de features was in de EBL die ik graag op mijn ABL had gezien.

MQB80

Nieuw lid
@thekawa, ik heb de mistlampen net gemonteerd. Moet wel zeggen dat ik de kleur persoonlijk met wat minder blauw effect fraaier had gevonden. Maar het is in ieder geval beter dan de geelachtige originele lampen. Misschien ga ik nog even kijken of er lampen zijn die toch meer de kleur van xenon benaderen of de ledstrip. Ik heb helaas vergeten om een foto te maken.

Bovenaan Onderaan