Vandaag opgehaald en wat mee rondgereden.
Er zit erg veel speelgoed op. (praktisch full option)
Canton bevalt goed, zo ook de lederen zetels, pano dak, kessy is geweldig, maar ik ben momenteel vooral fan van de ACC.
Kleur metal grey bevalt eigenlijk ook beter dan verwacht (was initieel een praktische kleur (niet teveel kuisen) maar ik vind hem zeker mooi).
Kritische noten:
columbus is een gemiste kans. mag wat sneller, resistief scherm is niet meer van deze tijd; vooral bij navigatie (uitzoomen/inzoomen) verloopt stroef, mirrorcasting was leuk geweest.
spraaksturing is erg,, computertaal achtig, stotterig. Hier mag toch een update op komen, dit is toch niet meer anno 2014. De snelcursus trekt op geen ****! Waarom zetten ze zo'n (karige) informatie er trouwens in? Laat die stem dan gewoon naar de handleiding verwijzen...
De vering is HARD. Toen ik de eerste keer wilde bellen reed ik op een typisch Belgische baan, verstond m'n gesprekspartner me niet goed. Redelijk wat cockpit lawaai en ik praatte zowaar in stoccato door de vering.
Ik zal toch wat moeten gewennen komende van de bmw 325 touring. (onderste foto aan de overzijde).
Maar deze had zeer weinig speelgoed
.