Morgen om 05:30 vertrek ik met de Octavia naar Noorwegen! Morgen 984 km rijden en op het bootje in Hirthals....
2 weken daar touren en veel wandelen, en dan weer naar huis met hetzelfde bootje uit Kristiansand.
Naar verwachting dus tegen de 4000 km? Ik wilde eerst rijden via Zweden, maar die bruggen kosten net zo veel aan tol als de boot, dus dan maar 1000 km besparen en met de boot varen. Scheelt nog tijd ook, meer netto vakantie tijd ter plaatse.
Kan ik weer een ervaring optellen. Er staat nu 21.500 op de klok en al de nodige issues gehad. Hopen op een probleemloze vakantie!
Vandaag ieder geval de auto geladen en een nood-bed gemaakt achter in de auto. Mocht ik geen hutje nemen, geen zin of mogelijkheid hebben voor de tent... dan mijn constructie achterin de bak, matje erop en slaapzak hoppa. Ik ben toch alleen.
Morgen een lange haal, kijken wat hij doet. Autobahn A7 geen idee of je daar een beetje mag doorrijden. Zal nog even voor de grens en zo snel ik een andere Shell zie tanken... want hoe het in Denemarken en Noorwegen met de Shell pompen zit.... geen idee. Shell Europese tank-card, vandaar.
Ieder mooie weken, ik ben er ff niet de komende tijd