Gebruiks ervaring Octavia 3

paulus474

Senior Member
Nee, Apple 4s van mijn vrouw werkt juist prima. Samsung Galaxy S valt de hele tijd weg (ook tijdens het bellen). Misschien dus toch telefoongebonden dan....
Hoop eigenlijk op een algemene firmware-update, maar heb nog niemand daarover gehoord ;-(.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Rene C

Forumguru
Sorry maar simpele nokia ouderwetse telefoon is nog steeds het beste als gaat om bellen. Kan Iphonr of samsung niet tegenop.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Badnews

Senior Member
zucht.. snake, dat waren nog eens tijden.
Siemens had ook zo'n toestel dat in 5 stukken viel, maar verder altijd werkte (en hij kon midi ringtones aan!)

Siemens->Sony, Nokia->Microsoft, Motorola->Google->Lenovo
Alle oldies zijn gewoon weg, wat voel ik me dan ineens oud :)

Rene C

Forumguru
Mijn vrouw heeft haar galaxy s(1) uit grote frustratie van het apparaat vliegles gegeven.. Problemen met de blauwe tanden, enorm traag en nu wil ze nooit meer samsung.

Ze heeft nu al enige tijd een huawei naar alle tevredenheid..

Over het controle lampje van de verlichting vanavond eens ff gekeken, maar die brandt idd helemaal niet.. Ook niet als je de schakelaar handmatig naar dimlicht draait, dat vind ik toch wel vreemd en heb ik niet eerder gehad in mijn vorige auto's.

TL@

Forumguru
zucht.. snake, dat waren nog eens tijden.
Siemens had ook zo'n toestel dat in 5 stukken viel, maar verder altijd werkte (en hij kon midi ringtones aan!)

Siemens->Sony, Nokia->Microsoft, Motorola->Google->Lenovo
Alle oldies zijn gewoon weg, wat voel ik me dan ineens oud :)

Siemens is naar BenQ gegaan en dan compleet van de Europese markt verdwenen (failliet in Europa in 2006), Sony heeft er niets mee te maken hoor.

Gieliovd

Forumguru
Woensdag aanstaande de O3 omruilen voor een Superb en dan krijgt de wagen zijn 30dkm beurt!

Ben benieuwd.

De punten die ik ze heb meegegeven zijn:
- olievervuiling van 1:6000
- vervangen airco compressor welke nu resulteert in periodiek hard gefluit

Al met al nog steeds een erg fijne auto na 30dkm, maar wel een echte maandagochtend wagen. De dealers hebben dit ook al bevestigd gezien de historie met problemen die ik al heb gehad. Desalniettemin nog geen kuch gegeven en altijd paraat.

Ben benieuwd naar de Superb, beetje vooruitkijken over een paar jaar als dit contract afloopt :)

Bovenaan Onderaan