AndreM
Forumguru
@Renzo4000, Ik begrijp dat mijn reactie misschien zo overkomt maar ik voel me absoluut niet aangevallen. Waar ik wel van begin te balen is dat dit forum steeds voller loopt met mensen die hun mening als feit neerzetten, de stoelen zijn niet goed in plaats van ik vind de stoelen niet fijn/goed.
Met dit soort uitspraken creëert men onduidelijkheid voor anderen. Ook vind ik het lomp staan. Ieder zijn mening is even veel waard als die van een ander, ben ik zeker met je eens, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het verkeerd geformuleerd hoeft te worden?
Deze discussie kan wat mij betreft hier meteen eindigen omdat er volgens mij genoeg vervuild wordt in topics (ook door mijzelf) maar ik stoor me snel aan mensen die geen rekening houden met anderen. Verder no problems!
Helemaal mee eens @Altos.
Er zijn altijd mensen die de tekst verkeerd begrijpen.
Zelf schreef ik eerder dit:
Kweet niet, maar volgens mij weet toch wel iedere automobilist het verschil tussen een knipperlicht of een corner licht? Dus waar ligt de verwarring?
Het zijn juist die stumpers, die geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde. Staat in de verkeers ergernis top 10 en dat zegt al genoeg.
Krijg je antwoord van iemand dat ik op de zwarte lijst gezet moet worden?
Nu heeft deze stumper die zich aangesproken voelde wel zoveel lef, dat hij zijn opmerking verwijderd heeft nadat ik dit onderstaande zei.
Voor wie zich aangesproken voelt: Wie de schoen past, trekt hem aan!
Laatst bewerkt: