Bericht van TVS ivm de vele vragen per email. De software is circa 1 uur gratis en vrijblijvend uit te proberen. En dit zou meer zeggen als 1000 woorden
Hebben ze geen Q&A voor zulke upgrades? Als er zoveel vragen zijn. Misschien kunnen we een eigen QA van maken.
Zo gaat het niet werken helaas. Ze gaan niet eerst de standaard chiptuning uitvoeren en dan testrijden en daarna een chip op maat en weer een uur testrijden, het is of / of uiteraard.Ik laat me verassen tussen de chip op maat en standaard. Nog tips voor iemand die chip tuning ontmaagd wordt?
Zo gaat het niet werken helaas. Ze gaan niet eerst de standaard chiptuning uitvoeren en dan testrijden en daarna een chip op maat en weer een uur testrijden, het is of / of uiteraard.
Haha bedoelde ik laat me goed adviseren. En dan de keuze maken. Mijn gevoel zegt standaard chip. Betwijfel of de chip op maat een voelbaar verschil geeft. Een vermogensrapport doet me niks.
Gaan ze bij de dsg aanpassing zowel de D als S stand aanpassen?
Bovendien is dat verassen van jezelf off topic en niet gezellig voor de rest op zo'n feestelijke dag
Sorry, kon het niet laten
Ook nog eigenwijs erbij ???Nee hoor die is gewoon tevreden met wat hij / zij heeft.
Stage 2 is bij TVS "op maat".In het kader van 'vragen mbt. tunen' heb ik er ook nog wel een!
We hebben allemaal de mooie waardes van de getunede 1.2 TSI op de FB pagina van TVS kunnen zien.
Nu zag ik dat dit een stage 2 betrof...?
Maakt dit ook nog verschil, want nu kan ik er namelijk geen wijs meer uit. En hoeveel aanpassingen van de DSG mag je doen.
Lijken me allemaal vragen die erg relevant zijn!
Is dat zo? Dacht dat je dan toch ook wat mechanische aanpassingen moet doen....Stage 2 is bij TVS "op maat".
Neem contact op met tvs en je krijgt tekst en uitleg. Normale dsg aanpassing incl life extender is hun eigen gemaakte programma waarin je D en S stand worden aangepast evenals de kopeldruk, ook je toerenbegrenzer komt hoger te liggen. Andere aanpassingen zijn er mogelijk tegen betaling.Misschien handig zulke dingen voor de tijd te weten?
In het kader van 'vragen mbt. tunen' heb ik er ook nog wel een!
We hebben allemaal de mooie waardes van de getunede 1.2 TSI op de FB pagina van TVS kunnen zien.
Nu zag ik dat dit een stage 2 betrof...?
Maakt dit ook nog verschil, want nu kan ik er namelijk geen wijs meer uit. En hoeveel aanpassingen van de DSG mag je doen.
Lijken me allemaal vragen die erg relevant zijn!