GROEPSAANKOOP Chip/DSG Tuning @ TVS Engineering / DSG-Dokter

Neem jij deel aan DEZE groepsaankoop?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Frup

Forumguru
Vanmorgen al een reactie van Rico op mijn mail ontvangen en afspraak gemaakt! Netjes.
Opnieuw wegschrijven van EGR was geen probleem. Ik laat nu eerst de sjoemelsoftware updaten. :yeah:

CDK

Forumguru
Normaliter zijn ze gesloten, maar als jullie het voor elkaar krijgen dat ze voor jullie op zaterdag ook aan de bak gaan, prima! :)

BartjeB

Senior Member
Heb al een afspraak staan, maar mocht er een zaterdag volgeboekt moeten worden wil ik dat wel verplaatsen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Haderach

Senior Member
Voor mij liefst ook een zaterdag... Maar krigj de wagen pas over twee weken geleverd + inrijperiode...

HarrieSkoda

Forumguru
Ik ook. Erg benieuwd naar je ervaring en het verslag hiervan.

Misschien leuk om er ook bij te vermelden wat voor motor, welke tuning je hebt gekozen en inderdaad je ervaring. Als iedereen dit zou doen die aankomende tijd naar TVS gaat zou dat hartstikke leuk zijn:).

Gerjo

Senior Member
Ik heb vandaag contact gehad met de dealer over de softwareupdate ivm sjoemel geneuzel. Aangezien mijn diesel voorzien is van de sjoemelsoftware zal deze tzt geupdate moeten worden.

De dealer wist echter niet wanneer voor de skoda-groep de update vrijgegeven wordt en dus ook niet wanneer mijn diesel dan in beeld komt.

Ik heb hem verteld van de voorgenomen tuningplannen en hij gaf daarbij aan dat dit problemen kan opleveren als de software update gedaan wordt NA het tunen.

Nu plan ik mijn afspraak pas begin juli bij Rico, maar ik hoop wel dat voor die tijd de software-update is gedaan.

Spinal

Forumguru
Je hebt (grote)kans dat als ze de update doen na het tunen dat je opnieuw moet laten chippen omdat de software overschreven is met de anti sjoemel software

Sharky

Actief lid
Ik heb vandaag contact gehad met de dealer over de softwareupdate ivm sjoemel geneuzel. Aangezien mijn diesel voorzien is van de sjoemelsoftware zal deze tzt geupdate moeten worden.

De dealer wist echter niet wanneer voor de skoda-groep de update vrijgegeven wordt en dus ook niet wanneer mijn diesel dan in beeld komt.

Ik heb hem verteld van de voorgenomen tuningplannen en hij gaf daarbij aan dat dit problemen kan opleveren als de software update gedaan wordt NA het tunen.

Nu plan ik mijn afspraak pas begin juli bij Rico, maar ik hoop wel dat voor die tijd de software-update is gedaan.

Kun je dan niet bij de (Skoda)dealer in het systeem van hen laten vastleggen dat je 'bedankt' voor de update van de anti-sjoemelsoftware... Dan kun je gewoon meteen naar TVS omdat de 'fabrieks-sjoemelsoftware' daar toch gewoon wordt overschreven.

Het is maar dat ze bij de dealer weten dat je 'afziet' van die betreffende update zodat ze niet een volgend keer als je bij de dealer komt ze alsnog de anti-sjoemelsoftware er opzetten.

Ik heb meteen een paar leuke woorden bijgeleerd voor scrabble :yeah:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan