Haha leuk die reacties! En jullie kennen me al veel te goed merk ik al wel.
@Rallye Met de voorkant heb ik andere plannen, in ieder geval niet de add-on. Moet ik wel de exacte afmetingen weten, goh wat zou ik toch gaan doen
.
@JPs_OC2 Thnx JP, een dikke kont zo inderdaad! Ik heb 'SKODA' en 'OCTAVIA' nog in het zwart liggen. Misschien kan ik het proberen. Vind ik het niks, is het er zo weer vanaf.
@Fmoon Niet te enthousiast hé
. Maar gelukkig verschillen smaken!
@Janno Gewoon bij een professioneel schade herstelbedrijf. Nice, ben je ook van plan om ze te laten spuiten?
@marwin Dat is specifiek waar ik op gezocht heb, toen ik de zoektocht opende voor een bumper beschermstrip. Het randje is namelijk het meest zwakke punt van heel de bumper. 9 van de 10 hebben dat randje dus niet, mijn inziens totaal useless dan.
Op je vraag of hij op een PFL zou passen, écht geen idee. Anders heb ik het dadelijk gedaan, mocht het niet passen
.
Waag er anders even een mailtje aan (in het Duits). Ze zijn zeer toegankelijk.
@Kanerr Thnx! Zit in de ontwikkelingen.
@brepus13 Daar heb je zeker een goed punt, iets om mee te nemen!
@JeSko We gaan zien wat de keuze gaat worden, haha. Bij de zilvergrijze Octavia zag je nadien ook niets meer, dus zo erg zal dat wel niet zijn. Enkel en alleen met bijv. de kleur rood gok ik.
Jij begrijpt mijn stijl al veel te goed, haha! Shhtt, niks verklappen hoor
.
@Rallye Klopt, alhoewel een sleeper ook wel heel erg leuk is, maar dat is nu ook al verleden tijd met zo'n achterkant
.
@Kanerr Dus jij zou Octavia (rechts) wel plaatsen, maar Skoda (links) niet? Dat vind ik persoonlijk helemaal geen gezicht
.