Ook hier even stoffer en blik doorheen halen...
In de tussentijd niet bar veel gebeurd, maar wel leuke updates op de kop weten te tikken.
Nog wat foto's van de voetenverlichting. Deze voetenverlichting moet ik nog wat modificeren, aangezien de kabels op een iets andere plek (verder weg) gemonteerd gaan worden dan de lengte die ze nu hebben.
Ook nog een pakketje van Ali mogen ontvangen, altijd handig.
Ik hield schade auto's al een tijdje in de gaten, omdat ik heel graag een afgevlakt (sportief) stuur wilde hebben.
Eigenlijk vrij weinig research gedaan, maar kwam per toeval een heel mooi exemplaar tegen, en wist dat ik deze niet kon laten liggen! Een super mooi stuur uit een 2018 Octavia, mét DSG-paddles. Mooier kon haast niet!
Na het in ontvangst nemen heb ik er toch maar een topic over geopend, zodat ik niets over het hoofd zie, en de ombouw voorspoedig zal verlopen:
https://www.skodaforum.nl/forum/i/fl-stuur-op-pfl-octavia-vragen.38781/
Door de geactiveerde airbag moet ik het stuur nog even grondig reinigen. Daarna zal het stuur er al helemaal als nieuw uitzien!
Nu druk doende om alles bij elkaar te krijgen zodat de ombouw van het stuur, en de inbouw van de voetenverlichting in mijn vakantie uitgevoerd kan worden! Ik kan stiekem niet wachten
!