Amundsen Het grote Amundsen-topic

Zonder er echt ingedoken te zijn maar wel met wat verstand van ICT, is het niet mogelijk het SD-kaartje bit-voor-bit te klonen vóórdat 'ie in een Amundsen is gestopt?

Yup, dat bedoelde ik. Maar ik begrijp uit de ietwat cynische reacties dat dit al geprobeerd is? Moet bekennen dat ik niet alle 112 pagina's heb doorgelezen en dat ik zoals ik al zei geen verdere kennis ervan heb. Kon zo gauw alleen niet bedenken waarom die manier niet zou kunnen werken, tenzij de Amundsens internetverbinding hebben om een bepaald kaartje uit te kunnen schakelen.

Nogmaals, geen verstand van, ik zal m'n mond weer houden ;)

cortrans

Forumguru
Tja, ik heb ook de kennis niet hoor, dus even goede vrienden haha. Blijkbaar zijn er nog steeds "dingen" die niet zo maar "gekraakt" kunnen worden. Dit is bijvoorbeeld zo iets, en ook de "live services" van TomTom bijvoorbeeld.

ChrisVanMeer

Senior Member
Vraagje, hoe kan ik controleren welke versie er nu op staat geinstalleerd?
Dan weet ik of ik deze binnenkort eens moet updaten of niet.

Skodasuperb2011

Actief lid
beste forumleden, ik ben voornemens binnenkort een nieuwe telefoon te kopen
IPhone 6 of Samsung S6 ( nog niet helemaal uit welke). Mijn Amundsen is van 01-2011 en op het kastje onder de rechtervoorstoel
staan de volgende code's WJLHT-4 7847A-HT4. Om bij voorbaat al problemen te voorkomen:
werkt dit systeem met de bluetooth van bovenstaande telefoons?
alvast dank voor de reactie's!

dirkie996

Forumguru
beste forumleden, ik ben voornemens binnenkort een nieuwe telefoon te kopen
IPhone 6 of Samsung S6 ( nog niet helemaal uit welke). Mijn Amundsen is van 01-2011 en op het kastje onder de rechtervoorstoel
staan de volgende code's WJLHT-4 7847A-HT4. Om bij voorbaat al problemen te voorkomen:
werkt dit systeem met de bluetooth van bovenstaande telefoons?
alvast dank voor de reactie's!
@Skodasuperb201:Ik heb een Amundsen+ in m'n Octavia van 2012 en heb onlangs een I-phone 6 gekocht. Ik moest wel eventjes alles terug op fabrieksinstellingen zetten maar daarna lukte het perfekt om die I-phone 6 en een tweede van m'n echtgenote te koppelen via Bluetooth. Alles werkt gewoon goed.Maar ik denk dat ik geen kastje onder de zetel heb zitten.
Mvg, Dirkie

RamonS

Nieuw lid
Hi,
Ik las de vraag wie er allemaal een Amundsen heeft....nou ik dus ook.
Net een SuperB 1.6 uit 2012 aangeschaft. Nu beginnen met alles uit te vinden. Wat kan hij wel en niet..

Dit topic volg ik wel met interesse.

RamonS

Nieuw lid
Misschien zoek ik verkeerd hoor, maar volgens de handleiding zit er DAB op mijn amundsen+.
Ik kan echter alleen maar kieren tussen FM en AM bij Band.

Zoek ik verkeerd of zit het er gewoon niet op?

Bovenaan Onderaan