Hoi allen,
Ik slaag er maar niet in om eigen vcards succesvol in de GPS te krijgen
.
Binnen enkele weken vertrekken mijn vrouw en ik naar de Franse Alpen en daar hebben we nogal wat beginpunten in de middle of nowhere (dus geen adressen). Ik dacht dan via
http://mydestination.skoda-auto.com die plaatsen op de kaart op te zoeken en via een rechtermuisklik weg te saven op een SD kaart.
Op de computer:
Zo heb ik al een twintigtal POI's (of vcards) aangemaakt en op de computer gedownloaded (zip-file). De uitgepakte bestanden en mappen heb ik dan op de SD-kaart gekopieerd die in de OIII in SD-slot 2 komt te zitten.
Op de GPS:
Vanuit de GPS kan ik via "Eigen reisdoelen importeren" wel de mappen en bestanden op de SD-kaart terug vinden. Na de import meldt hij me dat er 0/23 doelen zijn geïmporteerd. Als ik die eigen reisdoelen opzoek, zie ik wel de titels staan van ieder gedefinieerd punt, maar omdat er niet echt iets is geïmporteerd, wordt je iedere keer gevraagd om het adres dat bij dat POI hoort, te verifiëren. Omdat het dus geen straten zijn, gaat dat dus niet.
Uit de help en de video's van de Skodasite word ik niet veel wijzer. Is er hier iemand die me op weg kan helpen?
Ik dacht dit idee trouwens ook toe te passen voor de rit naar ginder. Ieder punt waar ik zeker langs wil komen als POI importeren en dan een rit met die POI's als tussenpunten laten geleiden.
Nog even vermelden: het is dus een Amundsen die in een OIII MY2016 zit.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groetjes,
Danny