Bakkertje
Forumguru
@Marco, nee rweesch wil dat hij het afspelen kan stoppen en van voren af aan opnieuw kan beginnen. Die functie zit er inderdaad niet op. Overigens gaat mijn thuis installatie als ik op stop druk in eerste instantie ook in een soort van pauze (resume) en na 2x drukken pas echt op stop. M'n SD kaart heeft sowieso een aantal mappen en dan gaat de gewenste functionaliteit sowieso niet. Volgens mij kun je dat dan alleen bereiken door de SD kaart eruit te halen.
Net trouwens nog even "geklokt" mijn Amundsen+ start echt in minder dan een seconde op, zowel met media als met de radio, maar ja ook dan begint ie niet bij het begin zeg maar..
Als jullie de phone knop op de amundsen bedoelen, als ik die indruk komt gewoon het keuze menu voor het draaien van een nummer en blijft de media of radio gewoon spelen, die stopt dan niet.
Net trouwens nog even "geklokt" mijn Amundsen+ start echt in minder dan een seconde op, zowel met media als met de radio, maar ja ook dan begint ie niet bij het begin zeg maar..
Als jullie de phone knop op de amundsen bedoelen, als ik die indruk komt gewoon het keuze menu voor het draaien van een nummer en blijft de media of radio gewoon spelen, die stopt dan niet.