Amundsen Het grote Amundsen-topic

Wesly

Senior Member
Ik heb de DAB zenderlogo's werkend gekregen op de MIB Amundsen door het formaat te wijzigen van 160 pix naar 150 pix

Hubert

Lid
Duurde ff voor dat ik weer tijd had...
Maar heb nog even geleken waar de gateway zit, maar volgens mij heb ik die niet los... Kan hem nie vinden. En had het ook nog bij cartronic gevraagd maar die zeiden dat de gateway geïntegreerd zit...
Heb hem nog wel via de VCDS uitgelezen en vond dit nummer bij de gateway: 6N0 909 901

Ik heb hem via Ebay, voor zo'n 45 euro zijn ze wel te vinden.

Zo ziet ie eruit;
Foto-4WNNPNBT-D.jpg

Michelv.

Forumguru
Gateway zit boven het gaspedaal, tegen de tunnel/console aan, zit op een rotplek, je moet op je rug in de auto liggen en dan kan je hem vinden.

De blauwe stekker is goed te zien.

Hubert

Lid
Die heb ik ook ook nog weggehaald (zit met 1 torx vast)
Maar boven mijn gaspedaal zit een groten kast met 3 zwarte stekkers. Zit ook nog klein kastje met blauwe stekker maar die zit volgens mij aan de kachel motor vast.

Hubert

Lid
Jep, ik heb een fabia uit 2008.
Is wel fabia2 maar niet het nieuwste model.
Maar het nummer van de gateway is dus wel te oud?
6N0 909 901

Spiegeltje

Senior Member
Kan iemand eens testen of de amundsen in de O3 ook .flac bestanden kan afspelen?
In de manual van de columbus staat dat hij wel .flac kan afspelen, in de amundsen staat er niets van in :(

In mijn bestelde O3 BL zit de nieuwe Amundsen en heb recent deze vraag bij de LM neergelegd. Gisteren kreeg ik antwoord: "Verder kan het navigatiesysteem .flac bestanden afspelen."

Ik ben dus erg benieuwd......

Spiegeltje

Senior Member
In mijn bestelde O3 BL zit de nieuwe Amundsen en heb recent deze vraag bij de LM neergelegd. Gisteren kreeg ik antwoord: "Verder kan het navigatiesysteem .flac bestanden afspelen."

Ik ben dus erg benieuwd......

De LM heeft zoals verzocht nogmaals onderzoek/navraag gedaan. De Amundsen in de O3 kan (toch) geen .flac bestanden afspelen......

Blackokkie2

Forumguru
Oke, dank je. Heb het probleem dat ik had al opgelost.(cd's in de wisselaar, maar geen auto in de buurt waar hij in kon) In mijn herinnering haperde de wisselaar al in de laatste auto waar hij inzat, dus heb hem vakkundig gesloopt vanmiddag.

rtwee

Senior Member
Wellicht al een keer langsgekomen, maar ik kon het via de zoekfunctie niet vinden (sorry eventueel!)
Ik lever donderdag mijn huidige O2 Combi met een Amundsen in voor een nieuwe O3 Combi 2.0Tdi.
Nu wil ik graag alle (persoonlijke) gegevens uit de auto halen; zoals thuislocatie, gekoppelde telefoons, laatste reisdoelen enz enz. Is er een mogelijkheid om de Amundsen volledig te resetten van zijn gegevens?

Bakkertje

Forumguru
Zoals EdK al schrijft fabrieksinstellingen herstellen, dat is voor je telefoon. Daarnaast kun je het reisdoelengeheugen wissen.

Bovenaan Onderaan