Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even phone kiezen, vervolgens setup drukken en daar staat een optie fabrieksinstellingen terug zetten (of iets wat erop lijkt) doelen geheugen gewoon resetten en vervolgens kijken of je thuisadres eruit is, anders even vragen aan de dealer bij het omruilen van de auto..
en alles wat bakkertje nu opgegeven hheft lekker thuis doen.
Maar vergeet niet dat je rit van huis naar dealer alsnog wordt geregistreerd dus ff bij dealer voor nogmaals een navi reset doen.
Ik kom inderdaad uit Groningen oorspronkelijk en ben tijdens het stappen vaak genoeg door die straat heen gelopen. Ik hoef hem dus niet in de navi in te voeren. En nee, ik ben daar nog nooit horizontaal gegaan, mij te duur.
Weet iemand hoe je alleen de contacten met een telefoonnummer in je telefoonboek zet? Ik heb nu iedereen waar ik ooit mee gemaild heb of een whatsapp gestuurd in dat telefoonboek staan. Ik heb een Galaxy S2 en een Amundsen+
Huh? Dat heb ik nog nooit gezien. Welke carkit heb je? (Dat is bij deze vraag wat relevanter dan het type navigatie/audiosysteem.) Want bij mijn carkit (de rsap variant van MJ 2012) komen alleen de contacten met een telefoonnummer in de carkit terecht. De rest negeert ie gewoon (en terecht natuurlijk). En ik heb ook een Galaxy S2.
Deze verwarring zie ik vaker. Wat mij betreft, en ook Andrehj lijkt er zo over te denken, is de bluetoothmodule de carkit. Ook als je dus geen houder voor de telefoon hebt, maar de telefoon via een bluetoothmodule kunt bedienen heb je een carkit. In jouw geval zou die (af-fabriek) onder de bijrijdersstoel kunnen zitten. Wellicht dat je daar ook meer wijzer wordt welk type carkit je hebt.
Weet iemand hoe je alleen de contacten met een telefoonnummer in je telefoonboek zet? Ik heb nu iedereen waar ik ooit mee gemaild heb of een whatsapp gestuurd in dat telefoonboek staan. Ik heb een Galaxy S2 en een Amundsen+
Even de koppeling weggooien, eerst op de telefoon, na het verwijderen telefoon herstarten. Vervolgens via de setup van de amundsen (eerst phone kiezen, vervolgens setup) even terug naar fabrieksinstellingen. Dan zijn alle koppelingen weg. Vervolgens even opnieuw koppelen en even het scherm van je telefoon in de gaten houden, daar komt de vraag of de telefoon toestemming moet geven tot het benaderen van je adresboek (iets met pbap). Dan zou het gewoon moeten werken. Het kan even duren voordat het adresboek ook daadwerkelijk overkomt.
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Superb. Na 6,5 jaar en dik 250.000 km met de Octavia lonkte de Superb en op het juiste moment kwam er een mooie in de verkoop.
Er zit een Amundsen+ in. Fijn apparaat, echter ik heb issues met de RDS. O.a. bij Radio538 laat hij de rds berichten niet zien (538 heeft o.a. de flitsberichten). Radio3 doet het wel bijvoorbeeld (maar die luister ik vrijwel nooit). En ik kom er maar niet achter waarom het niet werkt bij de 538 zender (er zijn nog een aantal commerciële zenders die het niet doen). Iemand ervaring mee of tips wat ik kan doen?
@Kimball Ontbreekt de RDS info zowel op de Amundsen+ als in de maxi-dot?
Ik neem aan dat je wel op de i knop hebt gedrukt om het display te veranderen van de Amundsen?
Heb net een Octavia gekocht met Amundsen 310. De carkit ziet mijn Iphone5 wel maar andersom niet.
iemand suggesties. Bluetooth staat natuurlijk aan want de Jabra Freeway koppelt wel.
dank voor je reactie.
Nee, de Jabra staat uit. De Amundsen 310 zoekt naar een nieuw device (geeft overigens aan dat er Nokia als bekend toestel in staat) en vindt dan de Iphone 5, maar de Iphone die ik laat zoeken vindt geen carkit
@Touchdown60 : Als je O2 van voor MJ2011 is, heb je een nieuwe carkit nodig. Post anders het typenummer van de carkit even (onder de bijrijdersstoel), dan kunnen we hier snel uitsluitsel geven.
Ik ben Theo en rijd sinds twee jaar en twee maanden in een Superb Ambition Greenline Combi na diverse Passats, Audi, Renault Laguna's. En naar volle tevredenheid.
Weet iemand hoe/of het mogelijks is om adressen/bestemmingen van een Amundsen+ over te zetten naar een andere Amundsen+? Ik heb namelijk een nieuwe leaseSuperb besteld en er staan nogal wat bestemmingen in mijn oude Superb die ik graag zou willen behouden.
Dus als je de bron nog hebt kun je het op dezelfde manier doen als nu.
Anders is het altijd een optie om de Amundsen+ over te zetten van je huidige auto naar de nieuwe
Vraag over de Amundsen:
Ik heb een hele hoop albums op een stick staan. Hoe schakel ik over naar het volgende album?
Via het stuur? Of op het scherm? Ik ben het nog niet tegengekomen. En steeds hetzelfde album gaat ook vervelen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.