Amundsen Het grote Amundsen-topic

casperjefke

Nieuw lid
Ik heb een amundsen gps in mijn skoda roomster.Deze is van het voorjaar van 2013 dus eigenlijk nog nagelnieuw.Nu heb ik sinds kort een probleem met de gps.Mijn gps denkt nog dat hij een dorp of 2 verder zit dan waar ik reeel ben.Hij geeft aan op het schermpje dat ik in een dorp 15 km verderop aan het rijden ben terwijl ik gewoon in mijn eigen dorp rondrijd.Op het scherm rijdt hij dwars door velden en waterwegen en springt van de hak op de tak.Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen of heeft er iemand dit probleem ook al gehad?

Joske

Forumguru
Beste Casper of Beste Jefke (misschien je eerst eens voorstellen in de meet - en greet.. dat vermijdt deze onduidelijkheden ;) :D )

ik vrees dat jouw GPS-ontvanger naar de kl*ten is om het simpel te stellen. De symptomen die je beschrijft doen me direct aan een kapotte GPS ontvanger denken. Deze zit trouwens in de antenne, maw jouw dakbekleding moet er af om dit te herstellen. Het is maar dat je je alvast aan een zware kost kan verwachten indien ik gelijk heb.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Bakkertje

Forumguru
Als deze in een nieuw geleverde auto uit 2013 zit zou ik gewoon even terug gaan naar de dealer en een beroep doen op de garantie. Ik kan uit je bericht niet opmaken of de Amundsen nieuw is, de auto nieuw is of beide ;)

casperjefke

Nieuw lid
Als deze in een nieuw geleverde auto uit 2013 zit zou ik gewoon even terug gaan naar de dealer en een beroep doen op de garantie. Ik kan uit je bericht niet opmaken of de Amundsen nieuw is, de auto nieuw is of beide ;)

Ik heb de wagen nieuw aangekocht in het voorjaar van 2013 en de gps zat er toen al in.Ze zijn dus beiden nieuw.

sluwesjors

Actief lid
Ik probeer al een tijdje om de foto's van mijn contacten in mijn telefoon op mijn admundsen te laten verschijnen.
Volgens de dealer zou dit moeten kunnen afhankelijk van welk toestel je koppelt.

Mij lukt het niet met mijn sony experia van mij en ook niet met de htc van mijn vrouw.

Heeft iemand dit werkend gekregen?

henriz

Forumguru
Bij mij verschijnen er gewoon foto's. Niets voor hoeven doen. Ik koppelde mijn telefoon en de contacten lijst werd vanzelf over genomen incl foto's.
Ik heb een nieuwe Amundsen en een Nokia 820.

henriz

Forumguru
Wel een smartphone. Met Windows Phone. Vrij nieuw. Er zit een zogenaamde 'people hub' in die alle persoonsgegevens verzamelt uit mailaccounts en sociale media en combineert. Die hele inhoud is over gezet naar de auto. Met foto's.

Bovenaan Onderaan