thehighlander
Lid
Okee, daar is dan inderdaad nog wel overheen te komen. Kan ik soms op het uitvoeringsplaatje wat in het onderhoudsboekje zit zien welke uitvoering ik heb?
Skoda slaat de gebruikersinstellingen per sleutel op. Dat is heel handig, want als mijn vrouw de auto met haar sleutel opent, zijn de voorkeuzezenders op de radio ingesteld zoals zij dat wil. En als ik de auto met mijn sleutel open, zoals ik ze wil hebben. Ook onthoudt de auto wat je deed (radio luisteren + zender of SD-kaart luisteren + track) en de lichtinstellingen etc. Hartstikke handig en we maken hier ook graag gebruik van!
Ik geloof het niet. Ik kon er in de Columbus handleiding iig niets over vinden.
In de Amundsen handleiding staat het volgende:
<B>
Personalisation
</B>
Ik heb er overigens 'maar' 2 sleutels bij gekregen.
Your vehicle can be equipped with up to four keys. Individual settings of the unit are always assigned to the key, which is currently inserted in the ignition lock. In practice, this means that each time you use another vehicle key, the setting of the unit which is assigned to the key is carried out.
Ik heb het zojuist even geprobeerd met mijn Yeti, maar bij mij word wel het scherm even wit, maar vrij snel daarna zie je dat alles weer terug komt, "langzaam" worden de straten etc weer getekend tot alles weer goed staat. (taal was plotseling in het Engels, omdat ik die sleutel nooit echt gebruikt had). En ook mijn radiozenders stonden er niet meer in, wel grappigEchter, laatst kwam ik toch een foutje in de software tegen.
Enkele malen al was het gebeurd dat de navigatie het liet afweten. We kregen dan een wit scherm (of de blijvende melding 'De route wordt berekend') en verder deed de Amundsen niets.
Hahaha, dat is waar.Tja, maar jij hebt WEL een echt VW logo (en ca. € 3.000,- meer betaald voor een vergelijkbaar uitgevoerde auto...) :smiley29: