Amundsen Het grote Amundsen-topic

rick_l

Lid
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.
Doet je schermpje tussen je kilometerteller en toerenteller het dan ook niet als hij op navigatie staat?

Ik heb het opgelost, nou ja opgelost is niet echt het goede woord, door in mijn navigatie instellingen niet meer de 3 keuzes te laten doorberekenen maar standaard hem alleen de optimale route te laten kiezen. En op het moment dat ik dan merkt dat hij hangt, kun je de berekening annuleren en heb je weer een werkende navigatie. Moet je hem wel opnieuw vertellen waar je heen wil overigens.
Garage kon het defect niet vinden, importeur raadde een nieuw regelwerk aan (wat er overigens nog in moet).

AndreM

Forumguru
De amundsen is wel traag met invoeren van een adres, maar daarna pakt hij gelijk de kaart op bij mij. Lijkt mij niet goed wat jij hebt.

CarloV

Nieuw lid
Als ik de navigatie instel geeft hij alleen de kaart weer dus (nog) geen route. Als ik in Helmond ben en wil navigeren naar een straat in Helmond start de navigatie met route direct. Als ik dan een straat in Eindhoven invoer geeft hij alleen de kaart weer, zonder route.

CarloV

Nieuw lid
@
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.
Doet je schermpje tussen je kilometerteller en toerenteller het dan ook niet als hij op navigatie staat?

Ik heb het opgelost, nou ja opgelost is niet echt het goede woord, door in mijn navigatie instellingen niet meer de 3 keuzes te laten doorberekenen maar standaard hem alleen de optimale route te laten kiezen. En op het moment dat ik dan merkt dat hij hangt, kun je de berekening annuleren en heb je weer een werkende navigatie. Moet je hem wel opnieuw vertellen waar je heen wil overigens.
Garage kon het defect niet vinden, importeur raadde een nieuw regelwerk aan (wat er overigens nog in moet).

Dit ga ik straks even proberen!

CarloV

Nieuw lid
Net geprobeerd met korte en snelle route. Helaas geen succes. Toen ik net van Veghel naar helmond reed heb een willekeurige straat is Amsterdam ingevoerd (Is wel de andere kant op maar ff voor te testen). Wel een kaart maar geen route. Toen thuisadres (helmond ) ingevoerd en direct kaart en route. Ik begrijp er helemaal niets van. Doe ik zelf iets verkeerd?

AndreM

Forumguru
Vroeger had je TomTom met kaarten van de Benelux met de Major Roads of Europe.

Volgens mij het jij de kaart van Helmond met de Major Roads of Nederland. :yeehaa:

Laatst bewerkt:

Green

Actief lid
Op marktplaats via "kesselparts" €160,- is gevestigd in de Lutte. Nl.
Misschien heeft dealer voor de zomerperiode nog een aanbieding in petto!
Soms heeft vw dealer ook nog wel eens aktie voor update rns 310 vw .:dankje:

ElScorpione

Forumguru
Ik heb de kaarten via eBay besteld. Is perfect gegaan. Het is de V7 versie en de kaarten zijn behoorlijk actueel heb ik de indruk. Er staat zelfs een nieuw stuk weg op hier in de buurt.

Testedoene

Forumguru
Welke versie kregen jullie meegeleverd met jullie wagen? De mijne werd geleverd in week 11 en de Amundsen werd geleverd met de mappen 45/2014.

Kiekerjan

Forumguru
Wie kan mij helpen?

Als mijn iPhone in de O3 Combi is verbonden via bluetooth, maakt hij geen geluid meer als er een bericht binnenkomt.

Ik dacht altijd dat dat standaard was, totdat ik onlangs in een andere vrijwel identieke Octavia reed. Die maakte keurig een geluidje toen er een whatsapp binnenkwam.

Ik heb gezocht op het forum, maar kon er niets van vinden. En om nou alle 99 bladzijden door te nemen gaat me wat te ver...

Alvast bedankt!

Bovenaan Onderaan