Het grote Columbus topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lordje

Actief lid
Ik heb aan mijn dealer de vraag gestelfd rondom dit probleem en het antwoord is waarnzinnig. Ik plaats het even hieronder, komt dus van de Belgische importeur, D'leteren en is in het frans:

[FONT=&quot]Tout ce qui est à la mode intéresse les voleurs! [/FONT][FONT=&quot]
[/FONT][FONT=&quot]C'est la rançon du succès.[/FONT][FONT=&quot]

[/FONT][FONT=&quot]Il n'y a pas à ce que je sache de mesure spéciale . [/FONT][FONT=&quot]

[/FONT][FONT=&quot]Prendre une bonne assurance vol!!!!!! [/FONT][FONT=&quot]

[/FONT][FONT=&quot]En cas de vol, il faut que le client fasse une déclaration à la Police ET A SON DEALER QUI FERA UN DISS AU SERVICE TECHNIQUE POUR SIGNALER LE VOL DE CE GPS à L' USINE SKODA. [/FONT][FONT=&quot]
[/FONT][FONT=&quot]SI TOUT EST FAIT DANS LES REGLES, CE GPS VOLé , S'IL EST REMONTé ET CODé DANS UNE SKODA DANS UN GARAGE OFFICIEL, PRIMO, IL SERA IMPOSSIBLE DE LE CODER ET SECUNDO, LA POLICE SERA AVERTIE QU' UN GARAGE ESSAYE DE CODER UN APPAREIL QUI A ETE VOLE. [/FONT]

floris

Lid
het is me gelijk duidelijk :ahum::smiley29:............................................................

(zit er ook nog een vertaling in:icon_smile_question)

Lordje

Actief lid
Komt op het volgende neer:

Diefstal van de Columbus is de tol van het succes.
Neem een goede verzekering!!!

Bij diefstal neem ten zekerste contact op met de politie en met je dealer, zodat deze contact opneemt met Skoda. Op deze manier zou wanneer een auto in een officiële garage terecht komt zou dan de gestolen gps gedetecteerd worden........

Weinig oplossing dus ....

Falcon

Donateur
Als je de Elegance BusinessLine besteld zit er dan gelijk Bluetooth mogelijkheid erbij met Columbus?

Iemand een idee hoe je een HTC Touch2 met Windows Mobile 6.5 aan de praat krijgt op een Columbus uit een O2. De dealer krijgt het ook niet voor elkaar. Het lijkt me echter stug dat zo'n veelgebruikte zakelijke telefoon niet aan de praat te krijgen is op en Columbus. Werkend krijgen op een Parrot is zo gepiept, maar met een Columbus in de auto wil je er uiteraard geen Parrot naast hoeven plaatsen.

Kas

Nieuw lid
Iemand een idee hoe je een HTC Touch2 met Windows Mobile 6.5 aan de praat krijgt op een Columbus uit een O2. De dealer krijgt het ook niet voor elkaar. Het lijkt me echter stug dat zo'n veelgebruikte zakelijke telefoon niet aan de praat te krijgen is op en Columbus. Werkend krijgen op een Parrot is zo gepiept, maar met een Columbus in de auto wil je er uiteraard geen Parrot naast hoeven plaatsen.

Je kunt je bleutooth op vindbaar zetten door naar je menu te gaan, dan naar instellingen.
In instellingen klik je weer op menu (rechtsonder) en dan op "Meer".
Nu krijg je een verborgen bluetooth optie waarin je bij de instellingen je HD2 op vindbaar kan zetten.
Ik heb hem ook op de superb met de columbus. Grappig is dat de dealer zei dat hij alleen vanaf sim kon werken, maar nu ik drie nummers naar de sim heb gekopieerd kan hij ineens ook met het telefoon geheugen werken. (Staan 800+ nummers in)

Lordje

Actief lid
Ik heb de optionele Bluetooth optie genomen en dat werkte instant.
Zie alle nummers uit mijn geheugen van mijn GSM (Samsung Omnia), net als ook de gemiste en laatst gebelde nummers.
Ben er dik tevreden mee.

Ook leuk, collega liet even zijn Columbus zien (ik heb zojuist een Octavia Elegance BL besteld dus hij gaf een demo). Wij drukken op de telefoon toets gaat dat ding in voice sturing...... oke en nu. Na een paar keer de melding dat de mevrouw het niet begreep volgde een lijstje met commando's. Waaronder: delete phonebook :winkie: Ik roep dus snel delete phone book waarop de dame "phonebook empty zegt" hahaha. Zonder om een bevestiging te vragen. Arme collega :disc:

hemi24

Forumguru
@bontekoe37: waarschijnlijk kwam er geen reactie op enig commando, omdat er überhaupt nog geen voice-tags ingesproken zijn, wat overeenkomt met de daaropvolgende melding van "Phonebook empty".
Kortom, er was niks aanwezig, dus er was ook niks wat gewist kon worden... ;)

Voice tags en phonebook zijn wel 2 verschillende dingen.
Dat er geen voice tags aanwezig zijn, wil niet zeggen dat het telefoonboek leeg was.

hemi24

Forumguru
Maar volgens mij is het niet mogelijk om met een gesproken commando je telefoonboek weg te gooien; en ookal is het wel zo: met een simpele update haal je je nummers weer van je mobiel naar de rSAP-carkit. :)

Heeee, vrienden, het was voor de fun :uitlachen:. Commando bestaat en je wist natuurlijk niet je telefoon. Heb ik nog wel 1 andere vraag. Ik moet van de Dealer de navigatie DVD kopen. Bij VW kopiëren ze de inhoud op de HD van de Columbus en hoef je de DVD dus niet te kopen.

Hebben jullie allemaal de DVD gekocht of zijn er ook Skoda dealers met zo'n VW service? :worshippy:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan