Met dank aan MrWolf:
Dankzij je plaatje zag ik dat ik de muteknop op het stuur kan omprogrammeren tot voicecontrol knop. Aangezien ik geen af-fabriek BT carkit heb en dus geen * knop, is dit uitermate handig !
Nee voorlopig alleen maar engels, duits, italiaans en spaans.
Dus ik schreeuw wat af in het duits nu.
het is het knopje rechtsboven in het knoppenkluster aan de linkerkant van het stuur. Ik gebruik de mute-knop in ieder geval meer dan het knopje eronder...
deze dus:
Klopt, wanneer je in de Superb de BT-module hebt (incluis voice-control), dan wordt het "mute" knopje omgevormd (?) naar het voice-control knopje. Mis het ook wel...Ik heb een ander stuur.....volgens mij zonder muteknopje...
Klopt, wanneer je in de Superb de BT-module hebt (incluis voice-control), dan wordt het "mute" knopje omgevormd (?) naar het voice-control knopje. Mis het ook wel...![]()
Ik denk het, ook met een sleutel ofzo krijg ik hem niet meer terug.Is hij achter het plastic geschoten ofzo..?(...)
Bij mij nu niet meer...(...)Bij mij steekt hij altijd een millimeter uiten de Columbus behuizing
Ik weet het niet precies (auto niet in de buurt) maar er is nu een extra menu bijgekomen waar je dit soort default waardes kunt instellen. Ik gok onder de knop "TONE".Nieuw probleem.. of misschien wel niet...
In mijn auto zit een originele carkit van Nokia ingebouwd (bluetooth). Het toestel is een Nokia 3109classic. Dit werkt al maanden naar tevredenheid. Muziek wordt autom gemuted bij gesprekken en geluid gaat over de speakers etc. Tot mijn grote verbazing is het geluid tijdens het telefoongesprek sinds een paar dagen opeens een stuk zachter. Met andere woorden ik moet flink aan de volume knop draaien om mensen nog een beetje te kunnen verstaan... Waar kan dit aan liggen??
Nieuw probleem.. of misschien wel niet...
In mijn auto zit een originele carkit van Nokia ingebouwd (bluetooth). Het toestel is een Nokia 3109classic. Dit werkt al maanden naar tevredenheid. Muziek wordt autom gemuted bij gesprekken en geluid gaat over de speakers etc. Tot mijn grote verbazing is het geluid tijdens het telefoongesprek sinds een paar dagen opeens een stuk zachter. Met andere woorden ik moet flink aan de volume knop draaien om mensen nog een beetje te kunnen verstaan... Waar kan dit aan liggen??
Gaat bij mij ook zo, evenals de stem van de navigatietante.....Al eens geprobeerd om aan de volume knop van de radio te draaien wanneer je een telefoon gesprek hebt? Daarmee kun je het telefoon geluid namelijk ook luider zetten.
I.c.m. mijn parrot werkt dat iig.
Al eens geprobeerd om aan de volume knop van de radio te draaien wanneer je een telefoon gesprek hebt? Daarmee kun je het telefoon geluid namelijk ook luider zetten.
I.c.m. mijn parrot werkt dat iig.