Het grote Columbus topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

nomad

Senior Member
Volgens mij vereist V5 een update naar minimaal 904 als je een A versie hebt of 1104 in geval van versie B.

Volgens mij vereist V5 een update naar minimaal 904 als je een A versie hebt of 1104 in geval van versie B.

Ik heb 1024 maar hoe weet ik of ik A of B versie heb?? Als ik tijdens opstarten van Columbus setup knop lang genoeg ingedrukt hou dan springt er na enige tijd een soort van "verborgen" menu tevoorschijn.

nomad

Senior Member
Ga er dan maar vanuit dat je een A versie hebt. Mijn A versie kwam af-fabriek met de 1004 versie. Ik ben via 904 naar 2664 gegaan.

Heel dom gedacht maar 1024 is toch hoger dan 904 of is dit verkeerd gedacht...??

En dealer is weinig behulpzaam: ze weten er niet of nauwelijks iets van en zeggen dat het goed is zo...

nomad

Senior Member
Heel dom gedacht maar 1024 is toch hoger dan 904 of is dit verkeerd gedacht...??

En dealer is weinig behulpzaam: ze weten er niet of nauwelijks iets van en zeggen dat het goed is zo...

Nee in dit geval niet. 904 is hetzelfde als 1104, alleen voor A-versies.
Het is wel degelijk een hogere versie.

nomad

Senior Member
Oke... maar dan is de vraag.. hoe krijg ik m'n dealer zover... of zijn die firmware cds ergens te verkrijgen?

Je dealer kan deze upgrade zo bij Pon voor je bestellen is officieel verkrijgbaar.
Die cd zwerft ook wel rond op de internets, maar let op dat je de goede hebt, anders werkt je stuurbediening niet meer.

Op VWNavi circuleert nu firmware versie 1200, de nieuwste update voor A en B units. Deze lijken alleen voor VW te zijn, nog niet voor Skoda. Geduld is een schone zaak.

Bartez

Lid
Op VWNavi circuleert nu firmware versie 1200, de nieuwste update voor A en B units. Deze lijken alleen voor VW te zijn, nog niet voor Skoda. Geduld is een schone zaak.

Ondanks het feit dat deze update niet voor skoda is, kan iemand vertellen wat de veranderingen zijn?:471:

rbo

Senior Member
Het lijkt niet. Het IS zo. Niet installeren op Columbus !!!

Ik heb de firmware er op staan en daarna gelijk V5 maps erbij gezet.
Alles werkt perfect en zonder problemen er op gezet.
Ben nu nog de flitspalen er aan het proberen bij te zetten.

nomad

Senior Member
Ik heb de firmware er op staan en daarna gelijk V5 maps erbij gezet.
Alles werkt perfect en zonder problemen er op gezet.
Ben nu nog de flitspalen er aan het proberen bij te zetten.

Op een Columbus geinstalleerd ?

nomad

Senior Member
Dan ben ik benieuwd naar je ervaringen, want dit scheen een update te zijn alleen voor VW RNS510 units.
Heb je een A of een B versie en vanaf welke firmware kwam je ?

Wat zijn de verschillen met 2664 ?

rbo

Senior Member
Dan ben ik benieuwd naar je ervaringen, want dit scheen een update te zijn alleen voor VW RNS510 units.
Heb je een A of een B versie en vanaf welke firmware kwam je ?

Wat zijn de verschillen met 2664 ?
--------------------------------------------
Software Loading CD for CP2 based units
(c) CONTINENTAL Wetzlar

CdTreeBuilder version 3.06 is used.
--------------------------------------------

#CD:tongue: 0 0 4 . 7 5 4 . 3 0 1
#DATE:2009-06-11
#Project: VWRNS
#Author: RoNe
#Steckbrief: C_EU_9.242_t300 C3/C4A/C5C/C6
#CommentStart:
This is a SWL CD for VW delivery.
#CommentEnd:

#Integrationphase: Delivery cw45/09 C3/C4A/C5C/C6-samples
#VwSwPartNumber:1T0035680C/1T0035680C/7L6035680C/3T0035680A/7F0035680/7E0035680
#VwSwIndex:2660/2666/2662/2668/2664
#AppsBuild:C_EU_9.242_t300 C3/C4A/C5C/C6

#CRC16:8b76
Deze heb ik nu draaien , de verschillen staan in topic al omschreven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan