Dat komt waarschijnlijk door de kabelverbinding tussen je bluetooth carkit naar de Columbus. Oudere versies was dit mono. Heb je een keer de bluetooth module vervangen?Ik wilde net even bluetooth streaming testen vanaf mijn Samsung S3 naar de Columbus. Ik kreeg wel geluid maar alleen over de rechterspeakers. Is dit een bekend probleem? Zo ja is er een mogelijkheid om het geluid over alle speakers te krijgen?
Dan kan je het gpx bestand "laden" op de website van volkswagen, en dan maakt deze er een "installatie bestand" van welke je dan gebruiken om je POI's te updaten (lees anders de gebruiksaanwijzing op de VW website)
(Vervolg going_fritz)
Vandaag mijn Amundsen omgewisseld voor een Columbus(in O2 2006), nu geen weergave in maxidot meer en stuurwielbediening werkt niet meer.
Ik heb me nog niet door alle pagina's over de Columbus heen geworsteld maar herkend iemand dit probleem?
3T0035680C met H60 en SW3984.
Vandaag mijn Amundsen omgewisseld voor een Columbus(in O2 2006), nu geen weergave in maxidot meer en stuurwielbediening werkt niet meer.
Ik heb me nog niet door alle pagina's over de Columbus heen geworsteld maar herkend iemand dit probleem?
3T0035680C met H60 en SW3984.
En Marco2? Wat zei de dealer? Kaartmateriaal gekregen?Ga ik morgen eens navragen.