Bedankt, ach ja ik stream vanuit mijn iPhone.Nee Henk heeft de nieuwe maar het grootste deel van de hdd zit al vol met navigatie data. Blijft dus slechts 12gb over. Moet zeggen dat ik toegevoegde waarde van die slecht te beheren harde schijf ruimte niet heel erg zie. Enige voordeel dat je 2 vrije sd slots hebt.
Sowieso lopen de discussies in dit topic door elkaar. De ene keer over de oude columbus en dan weer over de nieuwe zijn 2 totaal verschillende systemen.
Grote kans dat je een 2700 firmware versie hebt. Ik heb een auto uit november 2010 en had die ook. En ben naar 3814 gegaan voor de Nederlandse spraak controle.Ik heb een beetje lopen inlezen maar wordt er niet echt heel wijzer van. Ook aantal andere sites bekeken waaronder gpsunder en gti
Een columbus uit augustus 2010 is deze te updaten? hidden menu doet het niet. Ik heb wel een bluetooth module erin. Welke versie kan ik het beste nemen als ik nederlandse spraak herkenning wil.
Grote kans dat je een 2700 firmware versie hebt. Ik heb een auto uit november 2010 en had die ook. En ben naar 3814 gegaan voor de Nederlandse spraak controle.
Maar je moet wel goed kijken welke versie je hebt. Kans is groot dat je een c versie hebt. Maar misschien een refurbishd a versie. Dan moet je een ander bestand gebruiken om te Flashen.
Succes
Als je bv in spotnet zoekt dan ff "rns 510" intikken, komt alles te voorschijn.