vdijk is correct. Kan niet achterhalen welke versie ik heb. Heb mijn auto sinds eind Feb. Dus ja kan ik idd zonder problemen V2 erop zetten? Dus concreet zijn mijn vragen hoe kan ik controleren welke versie ik heb en als V2 nieuwer is kan ik heb zonder problemen op mijn HDD zetten
Hoi Polleke. Ik zou even een belletje aan de dealer wagen. Toen ik mijn auto bestelde vertelde zij mij dat er standaard BELUX bij zou zitten incl originele DVD. Maar ik wilde Europa dus heb met de verkoper een dealtje gesloten dat ze Europa op de HDD zouden zetten maar ik niet de orginele DVD bij zou kunnen krijgen dan. Maar hoefde niets bij te betalen dan....Ik heb ook een vraagje nav dit onderwerp want ik ben wel een beetje in verwarring nu. Ik ga een ook een Octavia leasen (Elegance AB) waar die Columbus zit ingebouwd. Is er nu bij levering wel of geen navigatiesoftware geinstalleerd? Een navigatiesysteem waarvoor je nog eens apart een DVD moet kopen komt me wat vreemd over. uiteraard begrijp ik dat als je wilt upgraden dat je dan een nieuwe DVD moet kopen maar bij aflevering hoort hij het toch ook te doen?
Het is opgelost.
Na een uurtje surfen op het internet kwam ik erachter dat Audi dezelfde telefoonhouders heeft als Skoda. En laat Audi nu WEL de telefoonhouder voor de Nokia 6300 in zijn pakket hebben deze houder direct laten monteren en alles werkt naar behoren. Audi heeft trouwens nog meer nieuwere telefoonhouders in zijn assortiment dan Skoda.
Wat mij het meest irriteert is dat PON volhoudt dat Skoda andere telefoonhouders gebruikt dan de rest van het VAG concern. V.w.b. Volkswagen klopt dit maar Audi heeft toch echt dezelfde. De service en bereidwilligheid van PON om klanten tevreden te stellen is ver beneden pijl.
Dus heb je een telefoonhouder nodig en Skoda kan hem niet leveren rij dan even langs de Audi dealer.
PS het bestelnummer voor de Nokia 6300 is : 8PO 051 435 FQ
Ik vraag me af; (en heb gezocht) kan ik mijn ipod via de columbus aansturen als hij aangesloten is via een andere aansluiting dan AUX, bv met een extra kabel of zo?
Omdat de HDD maar 20 gig beschikbaar heeft, en mijn iPod 80 gig. Dan hoef ik geen keuze's te maken welke muziek ik er wel en welke ik er niet op wil... Luxe probleem ik weet het. Maar sinds ik mmijn iPod in de auto heb wil ik niet meer zonder. Anders heb je net altijd die ene cd die je wil horen niet bij je![]()
Maar 20 gig ?????????
Man zie hem eerst maar eens vol te krijgen !!!
20 gig is een week non stop luiteren !
Het is opgelost.
...
Dus heb je een telefoonhouder nodig en Skoda kan hem niet leveren rij dan even langs de Audi dealer.
PS het bestelnummer voor de Nokia 6300 is : 8PO 051 435 FQ