Bakkertje
Forumguru
Speelt dat alleen op achteraf ingebouwde Columbus-sen of ook op af-fabriekversies?
Dat geldt voor alle columbussen. De pdc unit stuurt niet de jusite signalen over de canbus voor de columbus.
Speelt dat alleen op achteraf ingebouwde Columbus-sen of ook op af-fabriekversies?
Dat knopje werk bij mij niet als de navigatie van de Columbus aan staat. Als de columbus uitstaat of op radio/media, dan werkt het knopje wel en kan in in de verschillende menu's....Weet iemand of het mogelijk is op de actuele buitentemperatuur weer te geven op het Columbus navigatiesysteem...
Ik beschik ook over de Columbus. Op het uiteinde van de schakelaar voor de ruitenwissers zit een knopje dat je normaal gebruikt om door het menu in de maxidot te scrollen. Als je tijdens het navigeren dit knopje ingedrukt houdt, verspringt het navigatiescherm terug naar dat menu en dan kun je dus weer scrollen naar de buitentemperatuur. Navigeren gaat dan weer even alleen via het grotere display in de middenconsole. Duidelijk? Probeer maar 's. Succes.
Ik heb geen speciale Columbus antenne op het dak, wellicht zit daar het probleem in....Nu lees ik in diverse berichten dat dit te maken heeft met het ontbreken van een dubbele antenne. De Columbus heeft blijkbaar twee antennes nodig.
Weet iemand of dit inderdaad zo is en waar ik een extra antenne vandaan kan halen?....
De antenne van de Columbus staat zogezegd op een 'voetje' - blijkbaar zit 't 'm dus hierin! De antenne zelf is overigens wel afschroefbaar en kantelbaar (voor bij wasserettes), maar blijft wel verbonden aan dit voetje.
Dat knopje MOET bij jou werken als je Columbus aanstaat. Maar druk je het wel 2 seconden of langer in? En de bovenzijde van het tuimelgedeelte?Dat knopje werk bij mij niet als de navigatie van de Columbus aan staat. Als de columbus uitstaat of op radio/media, dan werkt het knopje wel en kan in in de verschillende menu's.
Dat knopje MOET bij jou werken als je Columbus aanstaat. Maar druk je het wel 2 seconden of langer in? En de bovenzijde van het tuimelgedeelte?
Dat geldt voor alle columbussen. De pdc unit stuurt niet de jusite signalen over de canbus voor de columbus.
Ik ben zojuist bij de Audi-dealer geweest om de craddle te passen. Craddle past en "werkt" (in die zin, dat bel knopje doet zijn werk). Echter, hij laadt de telefoon niet op! En dat is nu juist de reden waarom ik hem wil hebben.
Is dat de andere mensen hier ook opgevallen en is dat normaal, of zit er iets niet goed in de auto?
b.v.d.
Groet,
Peter
De telefoon laadt bij mij gewoon op welliswaar langzamer dan met een los oplaadsnoer via de sigarettenaansteker. Dat de telefoon moeilijk te plaatsen is ben ik niet met je eens ik denk dat het belangrijk is dat je de telefoon eerst goed in de twee pennetjes onderin moet drukken en daarna vergrendelen door de telefoon bovenaan in de houder te klikken. En inderdaad de cradle is vrij fors maar dat zijn ze allemaal die op het columbussysteem worden aangesloten waarom dat is is mij ook een raadsel. Succes met het oplossen van jouw problemen laat even weten hoe e.e.a. is opgelost straks.