Even een switch naar een ander probleem(pje) met de Nokia 6300. Ik heb de lader overigens niet laten installeren, maar gebruik gewoon een los snoertje als ik de telefoon een keer in de auto op moet laden. Ik spring 50-80 keer per dag de auto in en uit, dus dan is zo'n cradlle toch al niet zo handig (zeker niet in den haag, 5 minuten een telefoon in je auto laten en je bent 'm kwijt).
Het probleem waar ik tegenaan liep is dat een aantal van mijn contactpersonen niet goed overgenomen werd door de Columbus tijdens de synchronisatie. Ik heb van alles geprobeerd, en mijn dealer ook, maar kon niet achterhalen waar dat door kwam. De telefoonnummers van de betreffende contactpersonen werden wel in de lijst van contactpersonen in Columbus genoemd, maar zonder dat er een naam aan gekoppeld werd.
Uiteindelijk werd de oplossing door mijn vrouw aangedragen... "zijn dat niet alle telefoonnummers waarbij je in je telefoon een foto bij de contactgegevens hebt opgeslagen...?".
En inderdaad... foto's verwijderd en hij doet het als een speer!
Dusss.... loop je tegen hetzelfde probleem op, hebben jullie nu niet meer de hulp van je vrouw nodig om 't op te lossen!