floris
Lid
Via de dealer een lijstje van Skoda gekregen met de compatibele toestellen. Dat zijn er slechts enkele van Nokia en Siemens.
heb je dat lijstje nog :icon_smile_question
Via de dealer een lijstje van Skoda gekregen met de compatibele toestellen. Dat zijn er slechts enkele van Nokia en Siemens.
Dat save had ik inderdaad al gedaan....en de grap is dat ik vanmorgen ineens wel weer opnieuw kon pairen....kijken hoe lang het nu werkt.....op zich wel balen....dat bluetooth gedoe moet gewoon ALTIJD werken....ik baal er van als het dan eens wel werkt en dan weer eens niet....maar goed...voorlopig even aankijken hoe dit gaat.
Hoe kan ik overigens mijn profiel in de auto deleten?
Ik heb eeb Blackberry Bold. Schijnt echt niet te werken met de Columbus. Ik heb er heel wat uurtjes speurwerk op het internet aan besteedd maar lees steeds hetzelfde: dit gaat echt niet werken. Gelukkig heb ik een duo-sim en nog een nokia welke perfect met de columbus werkt. Overigens vind ik de Blackberry een vreselijk ding om als normaal mobiel toestel te gebruiken, ik zet deze alleen aan om mijn mail en agenda te bekijken.Kan iemand mij helpen met de BT-verbinding voor Blackberry Pearl (8110)? Ik heb afgelopen vrijdag een Superb2 opgehaald met Columbussysteem. Alles werkt opzich goed, alleen krijg ik m'n Blackberry niet gekoppeld. Heel irritant.
Weer iets bijgeleerd. Ik gaf elke keer opnieuw de pin-code van de telefoon in op de Columbus. Wist niet dat je die kon saven. Heb wel eerst ook mijn profiel in de auto moeten deleten en opnieuw instellen. Hoe ik dat deed ? Weet het eigenlijk zelf niet goed meer, maar denk dat het zo ging : als de telefoon verbonden is en je ziet in de maxidot je mobieltje staan : rechter knop op stuur indrukken, en dan krijg je opties waaronder delete user of iets dergelijks. Daarna kan je opnieuw een telefoon laten zoeken en opnieuw instellen. Klinkt allemaal ingewikkeld, maar het wijst zichzelf uit.
De 6500 classic werkt prima.Weet iemand of de Nokia 6500 compatible is met de Columbus ?
Ik meen dit ook reeds op andere sites gelezen te hebben.De 6500 classic werkt prima.
Ik gebruik dit toestel als 2de toestel.
Heb net van de dealer te horen gekregen dat de TytnII niet compatible is....althans....niet 100%
Haal morgen mijn S2 op ... ben benieuwd of mijn Touch HD een beetje compatible is (liefst 100% ... ik hou jullie op de hoogte
als je de DVD erin doet zal hij vragen om naar de HD te kopieren.
Alsje op eject drukt en hij is nog bezig, krijg je een menu met de optie om een waarschuwing te geven als kopieren klaar is.
(zal 50 min duren)
Volgens mij kon je met blue tooth audio muziek via bleutooth afspelen met een pbluetooth player of zoiets
Volgens het lijstje van de dealer niet.....al zal hij waarschijnlijk wel werken....maar soms met mankementen van het vinden...net als die van mij....:biggthumpdown:
Kwestie van na het invoeren van de pin even door te draaien naar save
Vandaag mijn S2 gehaald ... en natuurlijk mijn foon (HTC Touch HD) geinstalleerd ... heb tot nu toe geen problemen ... als ik de auto instap, contact aandraai krijg ik netjes een schermpje om mijn Pin in te tikken. Als ik motor uitzet springt ie weer op foon. Zet mijn telefoon eigenlijk nooit uit dus weet niet of ik de pair verlies als ik dat zou doen. In mijn ogen werkt het dus eigenlijk perfect. Vooral koel om je SMS-jes te lezen in het matrix schermpje ... ook helemaal niet gevaarlijk ofzo
Ow ja ... vond kwaliteit van de carkit verbazingwekkend goed, had niet verwacht dat men mij zo goed zou horen en ik de ander.
Korte samenvatting ... auto net 7 uurtjes in bezit ... en ben zeeeeeeeer gelukkig mee
SUPER!!! Zet de telefoon voor de grap eens uit en weer aan en kijk dan eens of het nog steeds werkt???
Zal als ik vanmiddag tijd heb het voor je proberen