Het grote Dashcam topic

micky

Forumguru
Vandaag heb ik de voeding van de dashcam mooi kunnen wegwerken. De 12 volt plug in de O3 zit niet achter het contactslot, deze blijft altijd aan. Ik heb juist het contactslot nodig om de cam automatisch aan en uit te laten schakelen.

De oplossing in dit topic kan ook worden toegepast in de O3.
Gebruik de zekering op positie 47 Achterruitwisser

Top, bedankt voor het plaatsen hiervan, ik moet volgende maand nl. ook dezelfde actie uitvoeren :)

CDK

Forumguru
ik zit er zelf aan te denken om de GopPro Hero Black Edition aan te schaffen met afstandsbediening... Iemand goede of slechte ervaringen met dit apparaat?

Kippie-style

Forumguru
Kijk dan voor de SJ4000 die heb ik besteld alle go pro accessoire s passen erop. En die kan je ook als carcam gebruiken.

CDK

Forumguru
@Kippie-style, wat biedt die voor voordelen dan? Het is de bedoeling om hem o.a. als dashcam te gebruiken, die afstandsbediening lukt me super handig én veilig! En nu 319,- ipv 449,-

Kippie-style

Forumguru
Voordeel vind ik vooral de prijs ebay zon 75 euro incl montage spullen. Klein beeldschermpje achterop beeldkwaliteit gelijkwaardig met go pro.
Geen afstandsbediening maar als carcam weet ik niet wat de meerwaarde daar van is.

Kippie-style

Forumguru
Zover ik weet niet me broertje heeeft hem al ff in gebruik en heb hem daar niet over gehoord zal hem ff vragen aangezien mijne nog niet binnen is.

CDK

Forumguru
alleen jammer dat er geen gps functie op zit, anders konden ook de coordinaten opgeslagen worden.

CDK

Forumguru
Die Groupon actie heeft de Edition Surf in de aanbieding, maar zoals het er uit ziet is die mount ook in de auto te gebruiken.

Kippie-style

Forumguru
Jah ik gebruik hem niet als carcam straks maar als action cam buitenkant auto en met duiken als ik dat weer ga doen.
Ik vond de prijs vooral belangrijk go pro is hoop geld en tuurlijk je krijgt er wel kwaliteit voor en meer functies maar voor dat geld koop ik 3 sj4000 dus kan meerdere hoeken filmen :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

Kippie-style

Forumguru
Is wel handig maar hoeft niet.
Buurjongen gebruikt hem zonder lcd en die zegt op gegeven moment weet je de hoek wel wat die ziet.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan