Het grote Dashcam topic

EdK

Forumguru
had het op de cd speler nog na.
Maar tsja als versterker defect is en je tv en muziek via een utp binnenkomen dan ga je wat anders zoeken
en dat werd dan een Onkyo versterker en ontvanger met internet radio etc
Maar het HK heeft mij altijd zeeer tevreden gesteld de afgelopen 20 jaar...
En duur ? mwah in uitverkoop scheelde het vaak veel guldens

CDK

Forumguru
@micky, klopt dankje voor de tip, maar de app had ik deze week al gedownload, ben enorm aan het twijfelen momenteel..... qua camera is de GoPro Hero 3+ Black Edition top met z'n 4K beeld, maar ik wil er dan toch nog een LCD scherm bij van zo'n €90,- en er zit geen GPS functie op, dus je ziet niet de snelheid waarmee gereden wordt in beeld, wat ik eigenlijk wél wil...., vandaar dat ik nog niet overtuigd ben. ;)

micky

Forumguru
@Corné de Kluijver, hij werkt super, alleen heb ik hem zelf ook niet gekocht, ik neem gewoon een Mini803 voor achter mijn spiegel, de GoPro 1 keer laten hangen en hij is weg, valt te veel op vind ik, maar goed als je hem voor andere dingen ook gebruikt is het op zich een zeer goed apparaat.

micky

Forumguru
Dat is een hele mooie, maar ook een hele dure, dan koop ik liever een GoPro om eerlijk te zijn, die kan ik dan ook voor de wintersport en andere zaken gebruiken.
Ik vind 100 tot 130 voor een dashcam meer dan genoeg, zeker omdat de mini goed uit de test komt en er zelfs nog weer een nieuwe uitvoering is.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Kire

Actief lid
@Corné de Kluijver : driehonderdnegenenvijftig euro. da's geen emmer leeggooien, maar een heel zwembad!
Heb niet de hele draad gevolgd, maar hebben jullie in NL dermate Russische toestanden dat je een dashcam nodig hebt?
Is het in België toch aangenamer, met slechts af en toe een wegpiraat of mensen die met elkaar op de vuist gaan op de autosnelweg.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Kire, nee hoor die Russische toestanden dat valt wel mee gelukkig! Het is meer voor de fun én als er eens een keer onverhoopt iets fout gaat zoals bij @Joske afgelopen zaterdag.

Joske

Forumguru
tja.. naderhand wou je natuurlijk dat ik destijds toch overstag gegaan was voor een dashcam.. Maarja, dat zijn "vijgen na Pasen" nu é :)

Dus alleszins, in een nieuwe auto of de gemaakte O2 (whatever comes first) zal er een dashcam komen!

Maar op dit moment zou ik de beelden niet opnieuw willen zien eigenlijk, misschien binnen een paar weken wel ofzo ;)

Bovenaan Onderaan